У 1983 році закінчила Чернівецький державний університет (нині Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича) за спеціальністю – «Українська мова і література».
У 2004 році отримала науковий ступінь кандидата педагогічних наук.
Вчене звання доцента кафедри реклами і зв’язків з громадськістю отримала у 2014 році.
З 2017 року заступник голови галузевої конкурсної комісії ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань та спеціальностей із галузі знань «Журналістика».
Горбенко Г. В. є членом Національної спілки журналістів України, а також головним редактором наукового видання «Інтегровані комунікації».
Автор більше 30 наукових публікацій, упорядник довідкового видання «Абетка соціальних комунікацій».
У Київському університеті імені Бориса Грінченка працює з 2012 року. З 2012 по 2016 р. завідувала кафедрою реклами та зв`язків з громадськістю. З липня 2016 року – директор Інституту журналістики. У вересні 2016-го року стала одним із засновників та керівників Медіашколи Університету Грінченка.
За період роботи під керівництвом Горбенко Г. В. працює Клуб соціальних комунікацій, який активно функціонує та об’єднує студентів різних напрямів підготовки, надає їм можливість спілкування з провідними фахівцями у галузі реклами і PR. Горбенко Г. В. є організатором Київського конкурсу із соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз у PR-клас», метою якого є ознайомлення школярів зі сферою соціальних комунікацій та залучення їх до професії рекламіста та піарника та головою журі Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів «Bookfashion» та Всеукраїнського блогер-фесту «Smart-blog». Підготувала більше 30 призерів міжнародних та всеукраїнських фестивалів реклами. Керівник творчих проектів Інституту журналістики.
7 грудня 2021 року присвоєно звання "Заслужений працівник освіти України".
Підготовка фахівців з реклами та PR в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку.
Відзнаки: