18 травня 2017 року на VII Міжнародному фестивалі «Книжковий Арсенал» відбулася подія, яку організувала кафедра видавничої справи Інституту журналістики.
На Міжнародному фестивалі «Книжковий Арсенал» – найбільшій події книговидавничого ринку країни – викладачі та студенти кафедри видавничої справи Інституту журналістики провели захід, присвячений популяризації читання і промоції книг українських видавництв.
Воркшоп «Дивитися не можна читати: як створити буктрейлер» було вирішено провести, щоб привернути увагу читачів і видавців до буктрейлерів як інноваційної форми популяризації новинок книгодруку.
«Всеукраїнський фестиваль буктрейлерів і промороликів BookFashion вже кілька років організовують і проводять викладачі і студенти кафедри видавничої справи, і щороку розширюється географія конкурсу, збільшується кількість учасників заходу, підвищується їх художній рівень», – сказала на заході організатор фестивалю BookFashion, завідувач кафедри видавничої справи, кандидат наук із соціальних комунікацій Масімова Лариса Гагіківна.
Воркшоп «Читати не можна дивитися: як створити буктрейлер» на запрошення організаторів заходу провела відомий український режисер, сценарист, талановита актриса, учасник і переможець фестивалів і конкурсів міжнародного рівня Олеся Білецька. Вона відкрила відвідувачам події секрети майстерності із написання сценарію і створення буктрейлера.
«Якісні, високого художнього рівнябуктрейлери впливають на впізнаваність книжки та її продажі, тому буктрейлери відкривають нові можливості і для видавців у просуванні книг. Поки що це форма творчого самовираження читачів і видавців, але з часом буктрейлери можуть стати частиною PR-стратегії видавництва», – вважає викладач кафедри видавничої справи Єжижанська Тетяна Сергіївна, тому вона запропонувала українським книговидавництвамі літературним фестивалям співпрацю у рамках фестивалю BookFashion.
Захід привернув увагу численних відвідувачів Книжкового Арсеналу, які із захопленням сприймали інформацію, виявляли прийоми створення буктрейлерів на численних прикладах, пропонували власне бачення, набули досвіду, який знадобиться у виконанні нових робіт, які вже чекають організатори фестивалю BookFashion.