Vladyslav
Контактна інформація

v.vlasov@kubg.edu.ua
вул. Левка Лук'яненка, 13-Б, каб. 110

Власов Владислав Віталійович

Викладач

Біографія

ОСВІТА:
2022р. – диплом бакалавра (з відзнакою) за освітньою програмою «Реклама та зв’язки з громадськістю», Інституту журналістики, Київського університету імені Бориса Грінченка
2023р. – диплом магістра (з відзнакою) за освітньою програмою «Реклама та зв’язки з громадськістю», Інституту журналістики, Київського університету імені Бориса Грінченка
2024р. – донині – здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти «Доктор філософії» (Phd) з галузі знань 061 Журналістика

ДОСВІД РОБОТИ:
2024р. – донині – викладач кафедри реклами та звʼязків з громадськістю
2024р. – донині – викладач курсу графічного дизайну в онлайн школі Lemon School
2024р. – донині – позаштатний графічний дизайнер компанії MOJAM
2023 – 2024 рр. – позаштатний дизайнер компанії FFFACE.ME
2021 – 2024 рр. – Middle Designer рекламних матеріалів в ТРЦ COSMO MULTIMALL
2020 – 2021 рр. – графічний та веб-дизайнер івент-агенції Questoria
2019р. – донині – графічний та бренд-дизайнер в українських та міжнародних проєктах

Професійний і науковий інтерес

  • Розвиток візуальних комунікацій в бізнесі
  • Використання штучного інтелекту в рекламі
  • Створення ефективних візуальних рішень у рекламі та PR
  • Інтеграція Telegram каналів в особистий бренд
  • Дослідження креативних технологій
  • Просування особистих та комерційних брендів

Інше

Власні дослідження
Наукові статті:

  • 2023р. – Власов В, Новохатько Л. «Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну». «Інтегровані комунікації», № 2 (16), Київ
  • 2024р. – Власов В. «Проблеми промоції особистого бренду у сфері графічного дизайну». «UNIVERSUM», №4, Вінниця
  • 2024р. – Власов В. «Візуальні комунікації у рекламі та піар: вплив, тенденції та перспективи. Збірник V International Scientific and Theoretical Conference «Science of XXI century: development, main theories and achievements», Helsinki, Finland
  • 2024р. – Власов В. «Використання штучного інтелекту та генеративного дизайну у візуальних комунікаціях». Збірник XII Міжнародної наукової-практичної конференції «Modern research in science and education», Chicago, USA

Тези, участь у конференціях:

  • 2023р. – Власов В. «Роль інноваційних технологій у створенні та просуванні особистого бренду». Збірник ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих учених та практиків «Креативні індустрії: Сучасні тренди», Київ
  • 2023р. – Власов В. «Оцінювання конкурентного потенціалу телеграм-каналу як засобу просування особистого бренду». Збірник конференції «Бренд-комунікації: проблеми та рішення», Київ
  • 2024р. – Власов В. «Медійна ефективність використання презентаційних матеріалів для промоції особистого бренду». Збірник VI Міжнародної науково-практичної конференції «The aspects of contemporary scientific research that encompass both theoretical and practical components», Venice, Italy
  • 2023р. – Участь у круглому столі «Сучасні комунікації, реклама та PR у медіадослідженнях» серед здобувачів другого і третього рівнів вищої освіти», Київський Столичний Університет ім. Бориса Грінченка
Powered by SobiPro

Факультет у соціальних мережах