Водоспади рекомендацій, шквали аплодисментів: зірки професії в гостях у кафедри

 

DSC04109Щорічно 16 листопада кафедра реклами та зв’язків з громадськістю відзначає річницю створення Інституту журналістики Університету Грінченка. І оскільки навчання в Інституті журналістики є практико-орієнтованим, саме тому свято влаштували максимально орієнтованим на практику сучасного українського PR і реклами, з урахуванням нагальних потреб, запитів та інтересів студентства. 

Програму розпочали з політичного й візуального контенту: спеціальний кореспондент Центрального друкованого органу Міністерства оборони України газети «Народна армія» Олександр Шульман провів для студентів І-ІІ курсів спеціалізацій «Реклама і зв’язки з громадськістю» й «Журналістика» майстер-клас «Репортажна фотозйомка в умовах бойових дій». Пан Олександр провів багато днів у зоні бойових дій, в АТО, і поділився цим досвідом воєнного фотографа і, взагалі, майстра фотографії, зі студентами. Хоча більшість аудиторії складали юні дівчата, далекі від військової тематики, проте Олександру Шульману вдалося зацікавити аудиторію. Він отримав чимало запитань про фотосправу, про етичні та юридичні аспекти фоторепортажистики. Після короткої перерви розпочалася Платформа «Успішні випускники». В рамках цієї Платформи, студенти поспілкувалися з тими успішними випускниками-практиками, які були такими само студентами кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Університету Грінченка. Виступили, з розповіддю про свій шлях до перемог у професії, з відповідями на студентські запитання, випускники магістерської програми нашого Університету в 2014 і 2018 роках: Яна Бакун — нині керівник PR-структури у відомій компанії StarLight Digital, Євгенія Присяжна — PR-менеджер компанії Konica Minolta Ukraine, Євген Селюх — викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики. Платформа «Зірки професії» зібрала блискуче сузір’я почесних гостей — дуже успішних майстрів маркетингових комунікацій, рекламістів, піарників, блогерів. Успішним досвідом, цінними рекомендаціями зі стратегії й тактики практичної діяльності, кар’єрного, професійного зростання, секретами успіху, поділилися зі студентством і вручили Почесні грамоти від Інституту журналістики такі видатні фахівці: Ірина Кузнєцова, директор агенції маркетингових комунікацій DIALLA, Президент Благодійного фонду «Пробіг між каштанами», офіційний представник фестивалю Cannes Lions («Канські леви») в Україні, Лауреат премії «Слід в рекламі: Людина року»; Олена Дальська, PR-директор агенції маркетингових комунікацій SAME &Friends; Олексій Курпас, радник мера м. Києва Віталія Кличка, політичний блогер, керівник прес-служби Національного заповідника «Софія Київська», член Національної спілки журналістів України; Андрій Шатирко, засновник та директор агенції Shatyrko Digital (просування в YouTube).

За успіхи в навчальній, громадській, творчій роботі отримали грамоти Інституту журналістики, з рук
зірок професії, такі студенти:
Анна Міхель,

  • Катерина Ослопова,
  • Альона Полухіна,
  • Андрій Сінько,
  • Маргарита Соколовська,
  • Яна Чепурнова,
  • Антон Черевашко.

Спеціальний приз агенції SAME & Friends — сертифікат на проходження 4-денного офлайн-курсу «Інтенсив. MARКETING. PR. DIGITAL» від ВШК — вручила Олена Дальська студентці, старості групи 2-го курсу Інні Чорнобай.

Викладачі й студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю вже готують нові заходи.

Слідкуйте за анонсами!

Водоспади рекомендац...
Водоспади рекомендацій, шквали аплодисментів: зірки професії в гостях у кафедри
Водоспади рекомендац...
Водоспади рекомендацій, шквали аплодисментів: зірки професії в гостях у кафедри
Водоспади рекомендац...
Водоспади рекомендацій, шквали аплодисментів: зірки професії в гостях у кафедри
Водоспади рекомендац...
Водоспади рекомендацій, шквали аплодисментів: зірки професії в гостях у кафедри
Водоспади рекомендац...
Водоспади рекомендацій, шквали аплодисментів: зірки професії в гостях у кафедри
Водоспади рекомендац...
Водоспади рекомендацій, шквали аплодисментів: зірки професії в гостях у кафедри

 

Факультет у соціальних мережах