Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

DSC04762Завершився останній етап VI Всеукраїнського відкритого конкурсу для старшокласників «Перший раз в PR– клас». Підбито цікаві, несподівані підсумки. Загальна кількість робіт, які оцінювалися оргкомітетом конкурсу за трьома номінаціями, значно перевищила 100.

9 грудня 2017 року було підбито попередні підсумки VІ Всеукраїнського відкритого конкурсу для старшокласників «Перший раз в PR-клас». Цього року на адресу організаторів конкурсу — до кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка — було надіслано близько 140 заявок. На жаль, не всі сильні роботи включено у шорт-лист конкурсу, але на те він і короткий список.

20171205 1210255 грудня 2017 року об 11:50 у рамках Грінченківської декади було проведено, за ініціативи кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, інтерактивний квест для першокурсників під назвою “Борис Грінченко в ХХІ ст.: рекламне перезавантаження”.

 

23 листопада 2017 року у Києві відбувся XIII Український студентський фестиваль реклами. Студенти кафедри реклами та зав’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка Вікторія Коваль та Ірина Ситник отримали почесні призові місця.

216 листопада 2017 року в Інституті журналістики Університету Грінченка представники десятків практичних і наукових напрямів, багатьох установ, організацій зібралися для обговорення актуальної проблематики в рамках ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі».

День рекламіста форум 2017Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю 23 жовтня 2017 р. провела студентський форум «REX-2017: скептичний погляд», присвячений Дню рекламіста. Студенти 2-го курсу в рамках професійно-орієнтованого заходу, а саме — практичних занять з дисципліни «Маркетингові дослідження реклами та PR», — виступили перед 1-м курсом зі своїми дослідженнями, за результатами роботи, проведеної ними на рекламній виставці.

Факультет у соціальних мережах