12 січня 2018 року студенти магістратури Інституту журналістики Університету Грінченка відзвітувалися про проходження ними виробничої (переддипломної) практики.
12 січня 2018 року студенти магістратури Інституту журналістики Університету Грінченка відзвітувалися про проходження ними виробничої (переддипломної) практики.
Завершився останній етап VI Всеукраїнського відкритого конкурсу для старшокласників «Перший раз в PR– клас». Підбито цікаві, несподівані підсумки. Загальна кількість робіт, які оцінювалися оргкомітетом конкурсу за трьома номінаціями, значно перевищила 100.
9 грудня 2017 року було підбито попередні підсумки VІ Всеукраїнського відкритого конкурсу для старшокласників «Перший раз в PR-клас». Цього року на адресу організаторів конкурсу — до кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка — було надіслано близько 140 заявок. На жаль, не всі сильні роботи включено у шорт-лист конкурсу, але на те він і короткий список.
5 грудня 2017 року об 11:50 у рамках Грінченківської декади було проведено, за ініціативи кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, інтерактивний квест для першокурсників під назвою “Борис Грінченко в ХХІ ст.: рекламне перезавантаження”.
23 листопада 2017 року у Києві відбувся XIII Український студентський фестиваль реклами. Студенти кафедри реклами та зав’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка Вікторія Коваль та Ірина Ситник отримали почесні призові місця.
16 листопада 2017 року в Інституті журналістики Університету Грінченка представники десятків практичних і наукових напрямів, багатьох установ, організацій зібралися для обговорення актуальної проблематики в рамках ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі».
Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю 23 жовтня 2017 р. провела студентський форум «REX-2017: скептичний погляд», присвячений Дню рекламіста. Студенти 2-го курсу в рамках професійно-орієнтованого заходу, а саме — практичних занять з дисципліни «Маркетингові дослідження реклами та PR», — виступили перед 1-м курсом зі своїми дослідженнями, за результатами роботи, проведеної ними на рекламній виставці.