29 березня відбулася відкрита лекція старшого викладача кафедри реклами та звязків з громадськістю Віктора Олександровича Шияна з навчальної дисципліни «Теорія реклами» для студентів 1-го курсу бакалаврату «Реклама і зв'язки з громадськістю».
29 березня відбулася відкрита лекція старшого викладача кафедри реклами та звязків з громадськістю Віктора Олександровича Шияна з навчальної дисципліни «Теорія реклами» для студентів 1-го курсу бакалаврату «Реклама і зв'язки з громадськістю».
Студенти Інституту журналістики виступили в ролі викладачів: дали майстер-класи семикласникам. 14 березня в Київському університеті імені Бориса Грінченка (корпус за адресою: вул. Тимошенка, 13б) відбувся профорієнтаційний захід: зустріч школярів 7-Г класу НВК №240 «Соціум» зі студентами 2-го курсу бакалаврату «Реклама і зв’язки з громадськістю» Інституту журналістики.
З 26 листопада по 23 грудня 2018 р. студенти 4-го курсу бакалаврату «Реклама і зв’язки з громадськістю» пройшли стажування у відомих організаціях. Щорічно студенти 4-го курсу кафедри реклами та зв’язків з громадськістю — майбутні рекламісти й піарники — проходять виробничу практику.
29-31 січня вперше в Україні на головній арені країни, НСК «Олімпійський», відбувся унікальний Міжнародний ЕКСПО-конгрес «Бізнес для Розумних Міст», організований Фондом Розвитку Міст, Академією Публічно-Приватного Партнерства та ArdanaConsultants.
21 листопада 2018 року в Інституті журналістики Університет Грінченка відбувся квест — організована кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю інтерактивна програма «PR-QUEST: Код креативності», у рамках конкурсу із соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз в PR-клас». Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю запросила учнів старших класів на цей захід, щоб допомогти учнівській молоді дізнатися: звідки беруться бренди, як працює реклама, чому з громадськістю потрібно підтримувати зв’язки.
Вже традиційно кожної осені Одеса збирає найкреативнішу та найактивнішу молодь на Міжнародний фестиваль соціальної реклами "Інший погляд", який цього року відбувся 16-18 листопада. Головна мета фестивалю - розповісти про соціальні проблеми молоді з позицій самої молоді, а також відшукати нестандартні, оригінальні ідеї для їх вирішення.
Щорічно 16 листопада кафедра реклами та зв’язків з громадськістю відзначає річницю створення Інституту журналістики Університету Грінченка. І оскільки навчання в Інституті журналістики є практико-орієнтованим, саме тому свято влаштували максимально орієнтованим на практику сучасного українського PR і реклами, з урахуванням нагальних потреб, запитів та інтересів студентства.