Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

 

DSC04109Щорічно 16 листопада кафедра реклами та зв’язків з громадськістю відзначає річницю створення Інституту журналістики Університету Грінченка. І оскільки навчання в Інституті журналістики є практико-орієнтованим, саме тому свято влаштували максимально орієнтованим на практику сучасного українського PR і реклами, з урахуванням нагальних потреб, запитів та інтересів студентства. 

 

  1 1Доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Олександр Васильович Курбан виступив як спікер на Першому Київському музейному форумі, що відбувся 25–26 жовтня 2018 р. у Музейно-виставковому центрі «Музей історії Києва».

rzg 06Щорічна виставка реклами, маркетингу та мас-медіа Rex не завершилась лише відвідуванням виставкового центру для студентів-рекламістів Інституту журналістики. Доброю традицією стало представлення другокурсниками результатів дослідження та аналіз рекламного ринку України: досягнень та перспектив. На студентській конференції «Rex очима студентів», присвяченій Дню рекламіста України 23-го жовтня, першокурсники мали чудову нагоду краще зрозуміти представлені сегменти рекламного ринку та знову поринути у виняткову атмосферу Rex.

suhomlymsky 0128 вересня 2018 року у Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулися урочистості, присвячені 100-річчю від дня народження Василя Сухомлинського (на виконання рішення 39 сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО про відзначення у 2018 році на рівні ЮНЕСКО 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського, Розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 липня 2018 року № 464-р «Про затвердження плану заходів з відзначення у 2018 році 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського»).

rex 2018 10

Вже традиційно студенти-рекламісти I-го курсу проходять своєрідну професійну посвяту на Виставці реклами, маркетингу та мас-медіа - Rex. Цього разу їх супроводжували ті, хто тільки рік тому, теж вперше побачив велетенського червоного динозавра – другий курс рекламістів університету Грінченка та координатори.

rzgb 01

Студенти-першокурсники  діляться своїми враженнями про Університет: навчання, викладачів, нових друзів, перше враження, розповідають про свої цілі та мотивацію. 

 

«ЗНО, результати, подача документів, посвята - і от я вже студентка. Спочатку було дуже важко усвідомити, що дитяче життя закінчилося, але навчання захопило з перших тижнів, і чим далі - тим воно стає цікавішим. Все в університеті було новим і цікавим, а приязні викладачі одразу налаштували на працю.

Напередодні початку нового навчального року відбулось засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На ньому було обговорено результати вступної кампанії, зокрема, відзначено високий інтелектуальний і особистісний рівень нових студентів, значну кількість вступників з інших регіонів України.

Особливу увагу під час засідання було звернуто на підвищення вимог до освітнього процесу, його науково-методичного забезпечення. Серед пріоритетних завдань цього року - оновлення навчальних програм, посилення практичної орієнтованості занять, підвищення привабливості магістерської програми.

Факультет у соціальних мережах