Згідно протоколу № 6 від 14 квітня 2020 року Вченою радою Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка затверджено зміни до освітньо-професійної програми “Реклама і зв’язки з громадськістю” для бакалаврів.
Згідно протоколу № 6 від 14 квітня 2020 року Вченою радою Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка затверджено зміни до освітньо-професійної програми “Реклама і зв’язки з громадськістю” для бакалаврів.
27 березня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю під час якого було затверджено зміни до освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» для бакалаврів. Ці зміни будуть розглянуті на наступному засіданні Вченої ради Інституту журналістики.
Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю 12 березня 2020 року провела онлайн-форум роботодавців. Понад 20 теоретиків і практиків, викладачів і менеджерів, дистанційно на онлайн-платформі Zoom, обговорили сучасні рекламні та PR-комунікації.
20 лютого в День вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні куратори 1 курсу кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Ілля Юрійович Афанасьєв, Олег Михайлович Яремчук та Дар’я Вікторівна Харамурза провели тематичну екскурсію місцями Києва "Маршрут пам'яті".
12 лютого відбулася зустріч студентів із Геннадієм Радченком. Геннадій Юрійович є провідним PR-фахівцем, спеціалістом з антикризових і стратегічних комунікацій, радником Міністерства оборони України. Він поділився зі студентами практичними кейсами, розповів про тонкощі внутрішніх і зовнішніх корпоративних комунікацій. Майбутні фахівці з реклами та зв’язків з громадськістю із зацікавленням слухали досвідченого лектора й ставили слушні питання.
29 січня відбулась нарада щодо організації практики студентів 4 курсу в 2020-2021 навчальному році за участі проректора з науково-методичної та навчальної роботи Олексія Борисовича Жильцова. Під час наради було визначено основні напрями роботи й терміни подачі кафедрами переліку баз практики.
20 січня 2020 року відбулося засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про організацію навчального процесу в ІІ семестрі 2019-2020 навчального року, наукову роботу в 2020 році й доручення директорату Інституту журналістики. Також було проаналізовано ступінь готовності робочих програм навчальних дисциплін на ІІ півріччя та затверджено графік підготовки ЕНК.