15 грудня 2020 року відбулась зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю».
15 грудня 2020 року відбулась зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю».
9 грудня на пару до студентів третього курсу освітньої програми "Реклама та зв’язки з громадськістю" завітала Гузенко Тетяна Андріївна з лекцією на тему «СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА: Дій проти насильства!».
8 грудня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про затвердження робочих навчальних програм другого семестру 2020-2021 навчального року, результати попереднього захисту магістерських робіт та результати виробничої практики студентів IV курсу. Також були розглянуті електронні навчальні курси “Технології виробництва та розміщення рекламного продукту” доцента Світлани Вернигори, “Публічні комунікації” доцента Таїсії Бєлофастової, “Графічні технології” старшого викладача Олега Яремчука, “Кризові комунікації”, старшого викладача Зої Шевчук. ЕНК підготовлені на належному рівні та рекомендовані до сертифікації.
В межах вивчення дисципліни «Соціальна реклама» студенти 3 курсу освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» прослухали майстер-клас від Артема Біденка на тему «Успішні кейси соціальної реклами в Україні».
30 листопада 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Під час засідання були затверджені програми екзаменів І семестру 2020-2021 навчального року, методичні рекомендації з підготовки бакалаврського та магістерського проєктів, теми магістерських робіт студентів V курсу. Доцент Ілля Афанасьєв прозвітував про стан підготовки медіа-проєкту «Вулкан на Дніпрі».
Вперше на практику для 4 курсу рекламістів відведено цілий навчальний рік. Модель проходження практики передбачає: 10 тижнів виробничої практики, 8 тижнів практики зі спеціалізації (Сучасні event практики або Рекламні та PR-технології у Digital просторі) та 11 тижнів переддипломної практики.
16 листопада 2020 року викладачі й студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю долучились до святкування Дня Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка. Зустрічі з успішними випускниками, гостьові лекції від знаних фахівців, дискусії зробили цей день не лише святковим, а й цікавим, корисним.