Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

30 листопада 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Під час засідання були затверджені програми екзаменів І семестру 2020-2021 навчального року, методичні рекомендації з підготовки бакалаврського та магістерського проєктів, теми магістерських робіт студентів V курсу. Доцент Ілля Афанасьєв прозвітував про стан підготовки медіа-проєкту «Вулкан на Дніпрі».

4prakt rzg 1Вперше на практику для 4 курсу рекламістів відведено цілий навчальний рік. Модель проходження практики передбачає: 10 тижнів виробничої практики, 8 тижнів практики зі спеціалізації (Сучасні event практики або Рекламні та PR-технології у Digital просторі) та 11 тижнів переддипломної практики.

ad host 216 листопада 2020 року викладачі й студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю долучились до святкування Дня Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка. Зустрічі з успішними випускниками, гостьові лекції від знаних фахівців, дискусії зробили цей день не лише святковим, а й цікавим, корисним.

13 жовтня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядок денний були винесені питання про організацію дистанційного навчання та практики IV курсу, затвердження тем бакалаврських робіт 2020-2021 навчального року та направлення на стажування викладачів кафедри.

Nazyavo 2020 00Вітаємо Ольгу Іванівну Стадніченко,

кандидата політичних наук, доцента кафедри реклами та зв’язків з громадськістю із обранням експертом* Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти за спеціальностями 52 “Політологія” та 291 “Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії”!

2 вересня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про завершення вступної кампанії, укладання договорів із базами практики, організацію навчального процесу в І семестрі 2020-2021 навчального року та наукову роботу кафедри.

26 серпня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про кадрові зміни та новий штатний розпис кафедри, організацію практики IV курсу. Також було обговорено організаційні питання стосовно початку нового навчального року. Окрему увагу було зосереджено на підвищенні вимог до освітнього процесу, його наукового та методичного забезпечення.

Факультет у соціальних мережах