Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

27 березня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю під час якого було затверджено зміни до освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» для бакалаврів. Ці зміни будуть розглянуті на наступному засіданні Вченої ради Інституту журналістики.

1405 stil 1

Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю 12 березня 2020 року провела онлайн-форум роботодавців. Понад 20 теоретиків і практиків, викладачів і менеджерів, дистанційно на онлайн-платформі Zoom, обговорили сучасні рекламні та PR-комунікації.

chomy 120 лютого в День вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні куратори 1 курсу кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Ілля Юрійович Афанасьєв, Олег Михайлович Яремчук та Дар’я Вікторівна Харамурза провели тематичну екскурсію місцями Києва "Маршрут пам'яті".

MasterClass Radchenko 2020 0112 лютого відбулася зустріч студентів із Геннадієм Радченком. Геннадій Юрійович є провідним PR-фахівцем, спеціалістом з антикризових і стратегічних комунікацій, радником Міністерства оборони України. Він поділився зі студентами практичними кейсами, розповів про тонкощі внутрішніх і зовнішніх корпоративних комунікацій. Майбутні фахівці з реклами та зв’язків з громадськістю із зацікавленням слухали досвідченого лектора й ставили слушні питання.

29 січня відбулась нарада щодо організації практики студентів 4 курсу в 2020-2021 навчальному році за участі проректора з науково-методичної та навчальної роботи Олексія Борисовича Жильцова. Під час наради було визначено основні напрями роботи й терміни подачі кафедрами переліку баз практики.

20 січня 2020 року відбулося засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про організацію навчального процесу в ІІ семестрі 2019-2020 навчального року, наукову роботу в 2020 році й доручення директорату Інституту журналістики. Також було проаналізовано ступінь готовності робочих програм навчальних дисциплін на ІІ півріччя та затверджено графік підготовки ЕНК.

 

zasidanya 26.1227 грудня 2019 року відбулося засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.

На ньому викладачі звітували про результати роботи за І півріччя 2019-2020 навчального року, обговорили нову стратегію виробничої та навчальної практики студентів. Також під час засідання визначили пріоритетні напрямки розвитку та терміни підготовки робочих програм навчальних дисциплін на ІІ півріччя. Зустріч завершилась привітаннями з прийдешніми новорічними святами та спільною фотосесією.

Факультет у соціальних мережах