Завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, професор Л. М. Новохатько зустрівся з першим Президентом незалежної України Леонідом Макаровичем Кравчуком.
Завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, професор Л. М. Новохатько зустрівся з першим Президентом незалежної України Леонідом Макаровичем Кравчуком.
24 лютого 2021 року відбулася зустріч заступника Міністра культури та інформаційної політики України Тараса Сергійовича Шевченка, в. о. генерального директора директорату з питань інформаційної політики та інформаційної безпеки Ганни Миколаївни Красноступ, начальника головного управління з питань міжнародної інформаційної політики, медіа та комунікацій цього ж міністерства Олександра Олександровича Макобрія зі здобувачами ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю» бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти. Студенти отримали унікальну нагоду поспілкуватися з людьми, які беруть безпосередню участь у формуванні та забезпеченні державної інформаційної політики України.
17 лютого 2021 року відбулася гостьова лекція знаного медіаексперта й науковця Анатолія Володимировича Яковця, співавтора «Концепції державної інформаційної політики України», члена Правління Національної спілки журналістів України для здобувачів ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю» бакалаврського рівня вищої освіти.
Юлія Ткачук, студентка IV курсу
ОПП “Реклама і зв’язки з громадськістю” протягом чотирьох тижнів проходила виробничу практику зі спеціалізації на базі "UA: Суспільне мовлення". За цей час вона підготувала 14 caption-відео для Facebook-сторінки “Суспільне: Київ”. Загальна кількість переглядів роликів складає вже близько 1 мільйона 200 тисяч.
17 лютого
відбувся майстер-клас Єлизавети Ігорівни Боханевич – однієї з перших випускниць ОПП “Реклама і зв’язки з громадськістю” бакалаврського рівня вищої освіти Інституту журналістики Університету Грінченка.
12 лютого відбулася зустріч викладачів кафедри зі здобувачами вищої освіти ОПП “Реклама і зв’язки з громадськістю”.
11 лютого 2021 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. У межах порядку денного були розглянуті питання про підготовку до акредитації освітньої програми “Реклама і зв’язки з громадськістю” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, проведення конкурсу на заміщення посад у 2021 р., першочергові завдання нового навчального семестру. Також були представлені результати стажування студентів ІІІ курсу у Латвійському університеті. Викладачі Яремчук О.М., Шиян В.О., Пітцик В.Ю. поінформували про доопрацювання електронного курсу «Основи digital індустрії», що подається на сертифікацію у лютому 2021 р.