Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

11 лютого 2021 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. У межах порядку денного були розглянуті питання про підготовку до акредитації освітньої програми “Реклама і зв’язки з громадськістю” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, проведення конкурсу на заміщення посад у 2021 р., першочергові завдання нового навчального семестру. Також були представлені результати стажування студентів ІІІ курсу у Латвійському університеті. Викладачі  Яремчук О.М., Шиян В.О., Пітцик В.Ю. поінформували про доопрацювання електронного курсу «Основи digital індустрії», що подається на сертифікацію у лютому 2021 р.

Nazyavo 2021 00Вітаємо Аліну Безп’ятчук,
студентку ІІІ курсу освітньої програми-професійної “Реклама і зв’язки з громадськістю”
із обранням експертом* Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти за спеціальністю 61 “Журналістика”!

28 січня 2021 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про затвердження програми фахових випробувань, завершення І семестру та організації навчального процесу у ІІ семестрі. Також було ухвалено пропозицію активізувати роботу зі створення студентських е-портфоліо, провести роз’яснювальну роботу та надати практичну допомогу.

18 січня 2021 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про обговорення звіту з упровадження нової моделі практики студентів ІV курсу, результати зустрічі гаранта ОПП бакалаврів Нетреби М.М. та групи викладачів зі студентами І курсу та їх опитування. Під час засідання було затверджено графік сертифікації ЕНК у лютому-червні 2021 р. Також були розглянуті електронні навчальні курси “Брендинг” (автор доцент Курбан О.В.), “Основи digital індустрії” (автори старший викладач Яремчук О.М., старший викладач Шиян В.О., викладач Пітцик В.Ю.). ЕНК підготовлені на належному рівні і рекомендовані до сертифікації.

13 січня 2021 року студенти IV курсу освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» успішно захистили першу частину виробничої практики зі спеціалізацій «Digital-продакшн» та «Сучасні івент-практики».

29 грудня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про завершення навчального процесу, результати форуму роботодавців та підготовку до акредитації бакалаврської програми.

Факультет у соціальних мережах