11 січня 2022 року відбулося засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Під час засідання були розглянуті питання про готовність до проведення зимової екзаменаційної сесії, проміжне оцінювання результатів практики студентів ІV курсу, пролонгацію робочих програм навчальних дисциплін ІІ семестру. Також відбулось обговоренння пропозицій до каталогу вибіркових дисциплін для студентв І курсу і змін до методичних рекомендацій з написання магістерського проєкту. Було рекомендовано подати на сертифікацію ЕНК «Спічрайтинг і копірайтинг».
20-21 грудня 2021 року відбувся успішний захист магістерських проєктів зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю».
Детальніше...
Колектив кафедри реклами та зв’язків з громадськістю щиро вітає старшого викладача Олега Михайловича Яремчука з успішним захистом дисертації за спеціальністю дизайн та здобуттям наукового ступеня кандидата мистецтвознавства.
Бажаємо колезі подальшого професійного розвитку, успішного втілення творчих і наукових задумів, натхнення, сил та наснаги!
7 грудня 2021 року київський міський голова Віталій Кличко вручив високу державну нагороду Галині Горбенко, доценту кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, директору Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка. Відповідно до Указу Президента України №496/2021 про відзначення державними нагородами України з нагоди Дня працівників освіти Галині Горбенко було присвоєно почесне звання “Заслужений працівник освіти України”.
Колектив кафедри щиро вітає Галину Василівну та бажає сил, натхнення й нових успіхів!
Колектив кафедри щиро вітає Галину Василівну та бажає сил, натхнення й нових успіхів!

Увага, шановні студенти!
У рамках Грінченківської декади оголошується конкурс «Grinch SlideFight 2021» - виняткова можливість для кожного випробувати свій power-skill у PowerPoint! Завдання – створити один слайд, на якому презентувати Бориса Грінченка.
Детальніше...
2 грудня 2021 року відбулося засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про нову модель організації практики ІV курсу, сертифікацію ЕНК навчальних дисциплін ІІ семестру, організаційні питання завершення навчального процесу та рекомендацію Маргарити Нетреби до балотування на здобуття наукового звання «доцента». Також відбулось обговорення дати заснування Університету Грінченка та святкування грінченківської декади.
19 листопада в межах навчальної дисципліни «Теорія реклами» пройшла зустріч із власником рекламної агенції «Easy Agancy» Владиславом Скуратовим.
Детальніше...