13 січня 2021 року студенти IV курсу освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» успішно захистили першу частину виробничої практики зі спеціалізацій «Digital-продакшн» та «Сучасні івент-практики».
13 січня 2021 року студенти IV курсу освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» успішно захистили першу частину виробничої практики зі спеціалізацій «Digital-продакшн» та «Сучасні івент-практики».
29 грудня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про завершення навчального процесу, результати форуму роботодавців та підготовку до акредитації бакалаврської програми.
23 грудня 2020 року під час засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю було затверджено звіт голови екзаменаційної комісії з захисту магістерського проєкту. Сам захист відбувся напередодні – 21 грудня.
Вперше конкурс «Перший раз в PR-клас»: Internet quest «Код креативності» пройшов в онлайн-форматі. Це був IX Всеукраїнський конкурс із соціальних комунікацій для старшокласників, який організувала кафедра реклами та зв’язків з громадськістю. Куратор проєкту Ужанська Тетяна Іллівна. Організатор заходу магістрант кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Джога Олена.
16 грудня студентам 3 курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» в рамках дисципліни «Соціальна реклама» Яна Чепурнова, випускниця Інституту журналістики 2020 року, провела майстерклас на тему «Як зробити соціальний проєкт успішним».
15 грудня 2020 року пройшов форум-роботодавців, на якому дали цінні поради, щодо покращення дисциплін освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю».
15 грудня 2020 р. студенти й викладачі Інституту журналістики поспілкувалися з представниками латвійської науки, освіти й бізнесу про рекламу, PR та пов’язані з ними питання.