16 грудня студентам 3 курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» в рамках дисципліни «Соціальна реклама» Яна Чепурнова, випускниця Інституту журналістики 2020 року, провела майстерклас на тему «Як зробити соціальний проєкт успішним».
16 грудня студентам 3 курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» в рамках дисципліни «Соціальна реклама» Яна Чепурнова, випускниця Інституту журналістики 2020 року, провела майстерклас на тему «Як зробити соціальний проєкт успішним».
15 грудня 2020 року пройшов форум-роботодавців, на якому дали цінні поради, щодо покращення дисциплін освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю».
15 грудня 2020 р. студенти й викладачі Інституту журналістики поспілкувалися з представниками латвійської науки, освіти й бізнесу про рекламу, PR та пов’язані з ними питання.
15 грудня 2020 року відбулась зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю».
9 грудня на пару до студентів третього курсу освітньої програми "Реклама та зв’язки з громадськістю" завітала Гузенко Тетяна Андріївна з лекцією на тему «СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА: Дій проти насильства!».
8 грудня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про затвердження робочих навчальних програм другого семестру 2020-2021 навчального року, результати попереднього захисту магістерських робіт та результати виробничої практики студентів IV курсу. Також були розглянуті електронні навчальні курси “Технології виробництва та розміщення рекламного продукту” доцента Світлани Вернигори, “Публічні комунікації” доцента Таїсії Бєлофастової, “Графічні технології” старшого викладача Олега Яремчука, “Кризові комунікації”, старшого викладача Зої Шевчук. ЕНК підготовлені на належному рівні та рекомендовані до сертифікації.
В межах вивчення дисципліни «Соціальна реклама» студенти 3 курсу освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» прослухали майстер-клас від Артема Біденка на тему «Успішні кейси соціальної реклами в Україні».