Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

13 січня 2021 року студенти IV курсу освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» успішно захистили першу частину виробничої практики зі спеціалізацій «Digital-продакшн» та «Сучасні івент-практики».

29 грудня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. На порядку денному постали питання про завершення навчального процесу, результати форуму роботодавців та підготовку до акредитації бакалаврської програми.

«Перший раз в PR-клас»: Internet quest «Код креативності» вперше в онлайн-форматі

Вперше конкурс «Перший раз в PR-клас»: Internet quest «Код креативності» пройшов в онлайн-форматі. Це був IX Всеукраїнський конкурс із соціальних комунікацій для старшокласників, який організувала кафедра реклами та зв’язків з громадськістю. Куратор проєкту Ужанська Тетяна Іллівна. Організатор заходу магістрант кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Джога Олена.

MK media16 грудня студентам 3 курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» в рамках дисципліни «Соціальна реклама» Яна Чепурнова, випускниця Інституту журналістики 2020 року, провела майстерклас на тему «Як зробити соціальний проєкт успішним».

Факультет у соціальних мережах