Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

 

DSC 000429 березня 2017 року для студентів першого та другого курсів спеціальності реклама та зв’язки з громадськістю Інституту журналістики лекцію про особливості функціонування сувенірного ринку в Україні та світі провели члени Асоціації виробників та імпортерів рекламних сувенірів, засновники та директори компанії «Бюрократ» Олексій Філімонов та компанії «ПУСК» Максим Коробка.

17505120 1682516495385004 768365622761408300 oВітаємо студентку 3 курсу кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Марію Мискову з перемогою на конкурсі Місс Інституту журналістики 2017

Дякуємо всім учасницям, організаторам та партнерам конкурсу за чудове свято краси!

 

Освітньо-професійна програма “Реклама і зв’язки з громадськістю” для бакалаврів затверджена рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка (протокол №3 від 23.03 2017 р.). Цьому передували численні обговорення на засіданнях кафедри, зустрічі з роботодавцями, представниками академічної спільноти, ґрунтовна робота з аналізу аналогічних освітніх програм українських університетів. Враховувались також думки студентів.

IMG 94461 березня 2017 року, спеціально приїхавши до України, Христо Кафтанджієв провів для викладачів та студентів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка лекцію «Архетипи в маркетингових комунікаціях», що стала першою в рамках 4-денного курсу.

 

DSC 071822 лютого 2017 року Микола Воробйов, комерційний директор заводу «Євросувенір», завітав до студентів II курсу спеціальності «Реклама та зв'язки з громадськістю» Київського університету імені Бориса Грінченка з лекцією «Як сувенірна продукція впливає на формування рекламного ринку».

7 лютого 2017 року під час засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю було затверджено нову освітньо-професійну програму та новий навчальний план бакалавра за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю». Документи будуть подані на розгляд Вченій раді Інституту журналістики для подальшого обговорення та затвердження.

 

1 2

4 лютого 2017 року почала свою роботу Міжнародна сертифікатна програма «Комунікаційна безпека», головною метою якої є навчання громадян України засобам та навичкам розпізнавання і нейтралізації інформаційно-комунікаційних загроз.

Проект почав роботу без великих презентацій та виступів VIPів. Комунікаційна безпека це не тема для піару чи самопіару. Сьогодні це питання виживання нашого суспільства. А тому, не до свят. У країні вже четвертий рік йде війна. І війна ця нового виду - інноваційна гібридна. Це війна за мізки та душі.

Факультет у соціальних мережах