29 березня 2017 року для студентів першого та другого курсів спеціальності реклама та зв’язки з громадськістю Інституту журналістики лекцію про особливості функціонування сувенірного ринку в Україні та світі провели члени Асоціації виробників та імпортерів рекламних сувенірів, засновники та директори компанії «Бюрократ» Олексій Філімонов та компанії «ПУСК» Максим Коробка.
Детальніше...
Вітаємо студентку 3 курсу кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Марію Мискову з перемогою на конкурсі Місс Інституту журналістики 2017!
Дякуємо всім учасницям, організаторам та партнерам конкурсу за чудове свято краси!
Детальніше...
Освітньо-професійна програма “Реклама і зв’язки з громадськістю” для бакалаврів затверджена рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка (протокол №3 від 23.03 2017 р.). Цьому передували численні обговорення на засіданнях кафедри, зустрічі з роботодавцями, представниками академічної спільноти, ґрунтовна робота з аналізу аналогічних освітніх програм українських університетів. Враховувались також думки студентів.
1 березня 2017 року, спеціально приїхавши до України, Христо Кафтанджієв провів для викладачів та студентів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка лекцію «Архетипи в маркетингових комунікаціях», що стала першою в рамках 4-денного курсу.
Детальніше...
22 лютого 2017 року Микола Воробйов, комерційний директор заводу «Євросувенір», завітав до студентів II курсу спеціальності «Реклама та зв'язки з громадськістю» Київського університету імені Бориса Грінченка з лекцією «Як сувенірна продукція впливає на формування рекламного ринку».
Детальніше...
7 лютого 2017 року під час засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю було затверджено нову освітньо-професійну програму та новий навчальний план бакалавра за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю». Документи будуть подані на розгляд Вченій раді Інституту журналістики для подальшого обговорення та затвердження.
Детальніше...
4 лютого 2017 року почала свою роботу Міжнародна сертифікатна програма «Комунікаційна безпека», головною метою якої є навчання громадян України засобам та навичкам розпізнавання і нейтралізації інформаційно-комунікаційних загроз.
Проект почав роботу без великих презентацій та виступів VIPів. Комунікаційна безпека це не тема для піару чи самопіару. Сьогодні це питання виживання нашого суспільства. А тому, не до свят. У країні вже четвертий рік йде війна. І війна ця нового виду - інноваційна гібридна. Це війна за мізки та душі.
Детальніше...