Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

01

14 травня 2019 р., у рамках університетського Фестивалю науки в Університеті Грінченка, відбувся науково-практичний захід, круглий стіл "Актуальне в рекламі та зв'язках з громадськістю": кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики об’єднала в інтерактивному процесі близько 15 висококваліфікованих теоретиків і практиків реклами та PR, а також декілька десятків студентів. 

0510 і 11 квітня 2019 р. відбулися захист і презентація звітів із навчально-виробничої практики студентів 3-го курсу кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка. Важливим питанням у практичній підготовці майбутніх фахівців є забезпечення її неперервності та послідовності у набутті практичних знань, умінь і навичок. Вже другий рік студенти 3-го курсу курсу бакалаврату «Реклама і зв’язки з громадськістю» проходять практику.

 

0529 березня відбулася відкрита лекція старшого викладача кафедри реклами та звязків з громадськістю Віктора Олександровича Шияна з навчальної дисципліни «Теорія реклами» для студентів 1-го курсу бакалаврату «Реклама і зв'язки з громадськістю».

01

Студенти Інституту журналістики виступили в ролі викладачів: дали майстер-класи семикласникам. 14 березня в Київському університеті імені Бориса Грінченка (корпус за адресою: вул. Тимошенка, 13б) відбувся профорієнтаційний захід: зустріч школярів 7-Г класу НВК №240 «Соціум» зі студентами 2-го курсу бакалаврату «Реклама і зв’язки з громадськістю» Інституту журналістики.

practyka rzg 2019 0З 26 листопада по 23 грудня 2018 р. студенти 4-го курсу бакалаврату «Реклама і зв’язки з громадськістю» пройшли стажування у відомих організаціях. Щорічно студенти 4-го курсу кафедри реклами та зв’язків з громадськістю — майбутні рекламісти й піарники — проходять виробничу практику.

Факультет у соціальних мережах