14 грудня кафедра реклами та зв’язків з громадськістю організувала майстер-клас прес-офіцера «Залізної» 24 механізованої бригади, Володимира Фітьо для студентів піарників, рекламістів та журналістів.
14 грудня кафедра реклами та зв’язків з громадськістю організувала майстер-клас прес-офіцера «Залізної» 24 механізованої бригади, Володимира Фітьо для студентів піарників, рекламістів та журналістів.
10 грудня кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету ім. Б.Грінченка провела черговий Форум із питань інформаційно-комунікаційної безпеки «ІНФОРМАЦІЙНА ВІЙНА В УКРАЇНІ: АКТУАЛЬНІ ТРЕНДИ».
У Форумі взяли участь 67 учасників (Білорусь, Ізраїль, Німеччина, Казахстан), 15 спікерів, троє з котрих виходили на скайп-зв'язок з міст Мінськ, Бонн та Хайфа.
8 грудня 2016 року в рамках Грінченківської декади у Інституті журналистики відбулась інтерактивна студентська лекція під назвою «Борис Грінченко у ХХІ столітті: рекламне перезавантаження». Організаторами та ведучими дійства стали студенти другого курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» — Щерба Анастасія, Солопчук Тетяна та Іосько Артур.
3 грудня 2016 року в бібліотеці Київського університету імені Бориса Грінченка відбулась урочиста церемонія нагородження учасників і переможців V Всеукраїнського конкурсу «Перший раз в PR-клас».
30 листопада 2016 року Ярина Крючковська провела лекцію для 3 курсу спеціальності «Реклама та зв`язки з громадськістю» на тему: «Комунікація в епоху пост-правди».
Студенти 3 курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» здобули перемоги на 12 Українському студентському фестивалі реклами, який відбувся 18 листопада 2016 р. у м. Києві. Організаторами фестивалю виступили Спілка рекламістів України та Київський національний торговельно-економічний університет.
18 листопада 2016 року у рамках навчальної дисципліни “Організація роботи прес-служб” у Київський університет імені Бориса Грінченка завітала Калініна Марина Петрівна, журналіст, політичній консультант, провідний спеціаліст у галузі PR. Вона охоче поділилась із студентами своїм досвідом роботи в прес-службах впродовж майже двогодинної зустрічі.