3 листопада 2016 року студенти 2 курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» відвідали національне інформаційне агентство «Укрінформ» у рамках навчальної дисципліни «Організація роботи прес-служб».
3 листопада 2016 року студенти 2 курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» відвідали національне інформаційне агентство «Укрінформ» у рамках навчальної дисципліни «Організація роботи прес-служб».
26 жовтня студенти 3 та 4 курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» зустрілися з Павлом Флейшером, директором з розвитку компанії BINOTEL, що займається комунікаціями з клієнтами в Інтернеті.
Вже третій рік поспіль студенти спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» беруть участь у Міжнародному молодіжному фестивалі соціальної реклами «Інший погляд», який вже традиційно проходить в Одесі.
4 жовтня 2016 року за ініціативи кафедри реклами та зв’язків з громадськістю в Інституті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка відбулася зустріч студентів першого курсу з журналістами двох великих радіокомпаній: Deutsche Welle та Армія FM.
27 вересня 2016 року студенти спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю» із задоволенням відвідали музей легенди вітчизняної педагогіки Бориса Грінченка.
28 вересня 2016 року відбулася зустріч директора Київського палацу дітей та юнацтва Оксани Миколаївни Добровольської зі студентами 3 курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» Київського університету імені Бориса Грінченка.
28 вересня 3 курс спеціальності "Реклама та зв'язки з громадськістю" зустрілися з головним редактором проекту VoxCheck Оленою Шкарповою. Фактчек – досить молоде явище, що активно розвивається у всьому світі й нарешті дісталося нашої країни.