Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

24 січня 2017 року відбулося розширене засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Головним питанням стало обговорення формулювання цілей та програмних результатів навчання за новою освітньо-професійною програмою “Реклама та зв’язки з громадськістю” для бакалаврів. При цьому враховувався досвід аналогічних вітчизняних та іноземних програм. 

диплом2-3 грудня у місті Львів відбулася наукова конференція «Перспективи розвитку сучасної науки». Цими днями вийшла друком збірка матеріалів зазначеної події. Наукова конференція привернула увагу тим, що у ній взяли участь старший викладач кафедри «Реклама та зв’язків з громадськістю» Санакуєв Микола Георгійович та студент цієї кафедри Карунський Антон Віталійович.

Фітьо514 грудня кафедра реклами та зв’язків з громадськістю організувала майстер-клас прес-офіцера «Залізної» 24 механізованої бригади, Володимира Фітьо для студентів піарників, рекламістів та журналістів.

l vZJoUrQaw

10 грудня кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету ім. Б.Грінченка провела черговий Форум із питань інформаційно-комунікаційної безпеки «ІНФОРМАЦІЙНА ВІЙНА В УКРАЇНІ: АКТУАЛЬНІ ТРЕНДИ».

У Форумі взяли участь 67 учасників (Білорусь, Ізраїль, Німеччина, Казахстан), 15 спікерів, троє з котрих виходили на скайп-зв'язок з міст Мінськ, Бонн та Хайфа.

DSC007368 грудня 2016 року в рамках Грінченківської декади у Інституті журналистики відбулась інтерактивна студентська лекція під назвою «Борис Грінченко у ХХІ столітті: рекламне перезавантаження». Організаторами та ведучими дійства стали студенти другого курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю»Щерба Анастасія, Солопчук Тетяна та Іосько Артур.

DSC 0302 163 грудня 2016 року в бібліотеці Київського університету імені Бориса Грінченка відбулась урочиста церемонія нагородження учасників і переможців V Всеукраїнського конкурсу  «Перший раз в PR-клас».

Факультет у соціальних мережах