Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

Нову освітньо-професійну програму “Реклама і зв’язки з громадськістю” для бакалаврів буде введено в дію 1 вересня 2017 року (відповідно до наказу №348 від 26.05.2017 р.). Нова програма практикоорієнтована, спрямована на формування фахових компетентностей, відповідає запитам сучасного ринку праці та стандартам європейської вищої освіти. Вона розроблена з урахуванням запитів роботодавців, студентства, досвіду аналогічних вітчизняних та іноземних програм.

Нагадаємо, що освітньо-професійна програма “Реклама і зв’язки з громадськістю” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти була затверджена в березні цього року рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка (протокол №3 від 23.03.2017 р.).

 

DSC 009720 березня 2017 року відбулася зустріч із доцентом кафедри реклами та зв’язків з громадськістю КНУ ім. Т. Г. Шевченка –Тетяною Валентинівною Ковтун та студенткою 4-го курсу – Валентиною Павлушенко.

17990932 1575995555805924 2513871486537605108 nВітаємо кандидата наук із соціальних комунікацій, доцента кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Курбана Олександра Васильовича з виходом у друк видання "Інформаційні війни у соціальних он-лайн-мережах" та бажаємо нових наукових звершень!
 
 

 

DSC 000429 березня 2017 року для студентів першого та другого курсів спеціальності реклама та зв’язки з громадськістю Інституту журналістики лекцію про особливості функціонування сувенірного ринку в Україні та світі провели члени Асоціації виробників та імпортерів рекламних сувенірів, засновники та директори компанії «Бюрократ» Олексій Філімонов та компанії «ПУСК» Максим Коробка.

17505120 1682516495385004 768365622761408300 oВітаємо студентку 3 курсу кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Марію Мискову з перемогою на конкурсі Місс Інституту журналістики 2017

Дякуємо всім учасницям, організаторам та партнерам конкурсу за чудове свято краси!

 

Факультет у соціальних мережах