Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

Освітньо-професійна програма “Реклама і зв’язки з громадськістю” для бакалаврів затверджена рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка (протокол №3 від 23.03 2017 р.). Цьому передували численні обговорення на засіданнях кафедри, зустрічі з роботодавцями, представниками академічної спільноти, ґрунтовна робота з аналізу аналогічних освітніх програм українських університетів. Враховувались також думки студентів.

IMG 94461 березня 2017 року, спеціально приїхавши до України, Христо Кафтанджієв провів для викладачів та студентів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка лекцію «Архетипи в маркетингових комунікаціях», що стала першою в рамках 4-денного курсу.

 

DSC 071822 лютого 2017 року Микола Воробйов, комерційний директор заводу «Євросувенір», завітав до студентів II курсу спеціальності «Реклама та зв'язки з громадськістю» Київського університету імені Бориса Грінченка з лекцією «Як сувенірна продукція впливає на формування рекламного ринку».

7 лютого 2017 року під час засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю було затверджено нову освітньо-професійну програму та новий навчальний план бакалавра за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю». Документи будуть подані на розгляд Вченій раді Інституту журналістики для подальшого обговорення та затвердження.

 

1 2

4 лютого 2017 року почала свою роботу Міжнародна сертифікатна програма «Комунікаційна безпека», головною метою якої є навчання громадян України засобам та навичкам розпізнавання і нейтралізації інформаційно-комунікаційних загроз.

Проект почав роботу без великих презентацій та виступів VIPів. Комунікаційна безпека це не тема для піару чи самопіару. Сьогодні це питання виживання нашого суспільства. А тому, не до свят. У країні вже четвертий рік йде війна. І війна ця нового виду - інноваційна гібридна. Це війна за мізки та душі.

24 січня 2017 року відбулося розширене засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Головним питанням стало обговорення формулювання цілей та програмних результатів навчання за новою освітньо-професійною програмою “Реклама та зв’язки з громадськістю” для бакалаврів. При цьому враховувався досвід аналогічних вітчизняних та іноземних програм. 

диплом2-3 грудня у місті Львів відбулася наукова конференція «Перспективи розвитку сучасної науки». Цими днями вийшла друком збірка матеріалів зазначеної події. Наукова конференція привернула увагу тим, що у ній взяли участь старший викладач кафедри «Реклама та зв’язків з громадськістю» Санакуєв Микола Георгійович та студент цієї кафедри Карунський Антон Віталійович.

Факультет у соціальних мережах