18 листопада 2025 року відбувся Get Business Festival — щорічний великий фестиваль для малого та середнього бізнесу під егідою Delo.ua — ділового онлайн-медіа, що відзначило своє 20-річчя. Організаторам фестивалю вдалося об'єднати півтори тисячі досвідчених підприємців, інвесторів та топменеджерів. Захід було побудовано так, що кожен гість мав змогу обрати свій шлях, адже було три сцени: головна, бізнес розвитку та маркетингових стратегій. На усіх сценах паралельно відбувалися лекції запрошених фахівців.
Подію вдалося відвідати викдалачам та студентам освітньої програми «Реклами і зв'язків з громадськістю». Вони обрали сцену маркетингових стратегій, де виступали практики з провідних українських компаній, зокрема: Антон Бокий, маркетинг-директор Intertop; Валерій Варениця, комерційний директор 1+1 media; Дмитро Самолюк, Head of Digital «Ми — Україна» та багато інших спікерів.
Це надало унікальну можливість здобути нові знання та побачити, як впроваджуються маркетингові стратегії в реальному бізнесі.
Амалія Коновалюк,
студентка 1 курсу ОП «Реклама і зв'язки з громадськістю»


Профіль кафедри у Google Академії

