19-20 квітня 2024 р. у Києві завершився XI Міжнародний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд», що тривав майже півроку. Його богаторічним організатором (як і цього року) є Тетяна Кузнєцова, голова ГО «Молодіжний центр ефективних комунікацій», доктор філологічних наук, професор нашої кафедри. Цього року справжнім «оргвідділом» фестивалю стали наші бакалаврантки Катерина Бучма, Дар’я Рижова, Марина Папіш.
До офіційного відкриття долучились учасники з різних куточків України, щоб поспілкуватися з Іллею Ануфрієнком, креативним директором і засновником української агенції Bickerstaff.899, дізнатися більше про журнал для креаторів «UA Motherland» від графічної дизайнерки й засновниці проєкту Анни Буркало й переглянути роботи учасників разом з Антоном Черевашком, креативним копірайтером та автором тексту для «Carol for Charity» – кейсу, який був нагороджений бронзовим, срібним левами на Cannes Lions International Festival of Creativity 2023.
На цьогорічний конкурс також подали свої роботи учасники 2022 року, які не взяли участь через початок повномасштабної війни. У цій категорії отримала перемогу наша четвертокурсниця Дар’я Рижова - в номінації «Зовнішня реклама» з роботою «Бити не можна любити». Серед цьогорічних переможців у категорії «Студенти та молодь віком від 17 до 30 років»:
- Номінація «Друкована продукція» – Омельян Катерина з роботою «Пазл єдності», Єфремова Анна з роботою «Чорно-біле життя», Одобецька Ірина з роботою «Вінниця. 2024. Календар незламності»;
- Номінація «Відеореклама» – Театральна студія «Купе №5» при МБК «Зоряний» з роботою «Конотопські відьми», Кузьменко Катерина та Заіка Вікторія з роботою «Російський контент вбиває»;
- Номінація «Зовнішня реклама» – Ткачова Єлизавета з роботою «Ментальне здоров’я дітей, постраждалих від війни», Криводуб Валентина з роботою «Не бійся тривожності: знаходь силу в допомозі собі»;
- Номінація «Digital-реклама» – Данилюк Наталія з роботою «Робітничі спеціальності – стійкість України».
20 квітня в межах фестивалю відбувся Networking Day – подія, що об’єднала молодь та знаних, досвідчених фахівців креативних індустрій. «Цього року Networking Day у смартукритті CLUST SPACE об’єднав близько 80-ти свідомих креативних особистостей. Нас надзвичайно вразило, наскільки відкритими та зацікавленими у спілкуванні були всі учасники заходу. Під час кава-брейку неодноразово обговорювались можливості для творчого розвитку й професійного зростання молоді, важливість соціальної відповідальності бізнесу та збереження ментального здоров’я під час війни. Ми впевнені, що Networking Day став простором, де молодь й фахівці креативних індустрій знайшли нові знайомства, де народились нові ідеї та з'явилося натхнення рухатися уперед. Також спільними зусиллям нам вдалось зібрати близько 20-ти тисяч гривень на авто для Сил спеціальних операцій» – зазначили організатори заходу.
Учасники фестивалю могли переглянути фотовиставку, яку презентувала асистентка мережі Центрів журналістської солідарності, кураторка виставки «Розстріляна свобода слова» Валерія Пархоменко (в межах проекту Національної спілки журналістів України «Журналісти важливі»).
Вітаємо організаторів, учасників та переможців фестивалю!