19 листопада в межах навчальної дисципліни «Теорія реклами» пройшла зустріч із власником рекламної агенції «Easy Agancy» Владиславом Скуратовим.
Спікер розкрив студентам III курсу секрети роботи в соціальних мережах, наголосив на нюансах написання якісного мережевого контенту, поділився механізмами формування власної цільової аудиторії. Владислав наголосив на важливості актуальної інформації у контенті соціальних мереж, що несе візуальний елемент, розкриває образ, що впливає на психологічну картину покупця.
Споживач інформації сьогодні дуже вибагливий і потребує особливого до себе ставлення. Тож, Владислав розказав як потрібно будувати діалог зі своєю аудиторією у соцмережах, щоб достукатися до кожного. Студенти ставили багато запитань, що свідчило про високий рівень підготовки майбутніх фахівців.
Організатором зустрічі стала викладач кафедри журналістики та нових медіа Анжеліка Досенко.