Майстер-клас для студентів «Як написати рекламний текст для соціальних мереж?»

vypusk

19 листопада в межах навчальної дисципліни «Теорія реклами» пройшла зустріч із власником рекламної агенції «Easy Agancy» Владиславом Скуратовим.

Спікер розкрив студентам III курсу секрети роботи в соціальних мережах, наголосив на нюансах написання якісного мережевого контенту, поділився механізмами формування власної цільової аудиторії. Владислав наголосив на важливості актуальної інформації у контенті соціальних мереж, що несе візуальний елемент, розкриває образ, що впливає на психологічну картину покупця.

Споживач інформації сьогодні дуже вибагливий і потребує особливого до себе ставлення. Тож, Владислав розказав як потрібно будувати діалог зі своєю аудиторією у соцмережах, щоб достукатися до кожного. Студенти ставили багато запитань, що свідчило про високий рівень підготовки майбутніх фахівців. 

Організатором зустрічі стала викладач кафедри журналістики та нових медіа Анжеліка Досенко.

Skuratov masterclas1

Факультет у соціальних мережах