Вже стало доброю традицією кафедри реклами та зв’язків з громадськістю запрошувати школярів у стіни Інституту журналістики на винятковий захід! 13-го листопада 2019-го року було святково проведено VIII Всеукраїнський конкурс із соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз в PR-клас»: PR quest «Код креативності».
Цього року до організації дійства були безпосередньо залучені студенти третього курсу в рамках дисциплін «Реклама і PR в бізнесі: Інтегровані маркетингові комунікації» та «Маркетингові дослідження» та студентами VI курсу як частина виробничої переддипломної практики. Студенти не оминули можливості створити інтерактивний освітній захід використовуючи вже набуті навички та знання.
Безпосереднім координатором була старший викладач, заступник завідувача кафедри реклами та зв’язків з громадськістю з соціально-гуманітарної роботи Тетяна Іллівна Ужанська.
Окрім цікавих конкурсів, вікторин та креативних практичних завдань старшокласники активно досліджували студентське життя із його розкладами, яскравими локаціями та унікальними можливостями.
Всеукраїнський конкурс «Перший раз в PR-клас» є частиною соціального проекту Університету Грінченка. Мета конкурсу – познайомити школярів зі сферою соціальних комунікацій та спрямувати їх на обрання профілю подальшої діяльності, тому організатори сподіваються, що учасники квесту наступного року стануть частиною грінченківської родини, а молодші школярі ще раз долучаться до участі у конкурсі.