Триває Грінченківська декада, і 6 грудня в Інституті журналістики відбувся майстeр-клас із Павлом Ковчeгом, керівником радіостанції Європа Плюс (Україна) про головні аспекти роботи на телебаченні та радіо.
Триває Грінченківська декада, і 6 грудня в Інституті журналістики відбувся майстeр-клас із Павлом Ковчeгом, керівником радіостанції Європа Плюс (Україна) про головні аспекти роботи на телебаченні та радіо.
30 листопада 2018 року з нагоди Грінченківської декади у нашому Університеті відбувся щорічний конкурс «Словник Бориса Грінченка та сучасність» на кращу інтерпретацію слів зі Словника Бориса Грінченка. Традиційно в Конкурсі є два етапи. На підготовчому першокурсники додали до електронної бази даних понад 700 нових слів, а на другому, фінальному, відбулися виступи команд усіх структурних підрозділів Університету.
21 листопада 2018 року в Інституті журналістики Університет Грінченка відбувся квест — організована кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю інтерактивна програма «PR-QUEST: Код креативності», у рамках конкурсу із соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз в PR-клас». Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю запросила учнів старших класів на цей захід, щоб допомогти учнівській молоді дізнатися: звідки беруться бренди, як працює реклама, чому з громадськістю потрібно підтримувати зв’язки.
Вже традиційно кожної осені Одеса збирає найкреативнішу та найактивнішу молодь на Міжнародний фестиваль соціальної реклами "Інший погляд", який цього року відбувся 16-18 листопада. Головна мета фестивалю - розповісти про соціальні проблеми молоді з позицій самої молоді, а також відшукати нестандартні, оригінальні ідеї для їх вирішення.
16 листопада 2018 року в рамках святкування Дня Інституту журналістики було організовано зустрічі з успішними випусниками Інституту, що розповіли про свій шлях реалізації в професії та майстер-класи від представників професій, які поділилися власною формулою успіху.
З нагоди Дня української писемності та мови в Університеті Грінченка відбувся тематичний Квест, який проводиться щороку для того, щоб визначити кращих університетських знавців рідної мови та літератури.