22 грудня 2020 року, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка отримав перемогу у номінації «Кращий внесок у Ціль сталого розвитку №9 «Промисловість, інновації та інфраструктура» під час фіналу ХХІ Конкурсу кейсів з корпоративної соціальної відповідальності, мета якого - популяризувати КСВ практики українських інституцій та нагородити кращі з них за сталий внесок у розвиток суспільства. Конкурс проводиться вже 11 років.
Організатори конкурсу: CSR Ukraine, Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності». Партнер: компанія EY.
Кейс подавала Кафедра журналістики та нових медіа, а саме викладачі – Гондюл О.Д., Лісневська А.Л., Фруктова Я.С., Гандзюк В.О. До підготовки долучились також студенти. Тема кейсу є однойменною науково-дослідницькій темі кафедри – «Журналістика рішень в Україні для сталого розвитку». Кафедра щиро дякує за постійну та неймовірну підтримку адміністрації Інституту журналістики.
Наш кейс ми подали в номінацію «Кращий внесок у досягнення Цілі сталого розвитку №9 «Промисловість, інновації та інфраструктура», адже своєю програмою сприяли реалізації таких національних показників Цілі 9:
- 9.5 Створити фінансову та інституційну системи (інноваційну інфраструктуру), що забезпечуватимуть розвиток наукових досліджень та науково- технічних (експериментальних) розробок;
- 9.7 Забезпечити збільшення участі молоді у наукових дослідженнях.
Ми щиро радіємо перемозі в номінації! Своєю участю Інститут журналістики хотів продемонструвати і підтримати бізнес, показавши, що закладам освіти теж не байдуже, і вони теж мають бажання долучатись до цього процесу змін. Тож в кейсі ми продемонстрували перші результати реалізації нашої дослідницької теми кафедри.
Оцінка Конкурсу кейсів з КСВ складається з оцінки міжнародних експертів (90%) та самих аплікантів/ок (10%). Серед міжнародних експертів – Сердар Дінлер, Президент CSR Turkey, Агнесе Алксне, Керівниця CSR Latvia, Марія Стефанова, керівниця Болгарської асоціації КСВ менеджерів, Бернадін Бос, консультантка зі сталого розвитку KplusV (Нідерланди), Санне Мілонас, партнерка компанії Noorderwind (Нідерланди).
- Про наші результати, ідеї та плани читайте детальніше в описі кейсу: https://impactorium.org/uk/zhurnalistika-rishen-v-ukraini-zadlya-s/
- Також ви можете переглянути наше аматорське коротке відео про кейс: https://drive.google.com/file/d/1cE_zDb7k5uNJeMwSgiXm2FglRr8R81-W/view?usp=sharing
- Якщо вам цікаво дізнатись про всі неймовірні кейси компаній, їх можна переглянути тут: https://impactorium.org/uk/krashhi-praktiki/
Щиро дякуємо Центру «Розвиток КСВ» за можливість долучитись і поділитись власним баченням! А викладачам та студентам нашого Інституту – за небайдужість і бажання долучатись до змін!