13 січня 2021 року студенти IV курсу освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» успішно захистили першу частину виробничої практики зі спеціалізацій «Digital-продакшн» та «Сучасні івент-практики».
Захист практики відбувся в дистанційному форматі. Студенти презентували звіти та розповіли, які завдання встигли виконати за ці чотири тижні практики.
Серед баз практики, на яких працювали студенти, відомі івент-агентства, рекламні та PR-агентства, ЗМІ, політичні партії, громадські організації, державні та бізнес структури: “Banda Agency”, “Tabasco”, “Yula Agency”, “Lado Agency”, “Dialla”, “TUI”, “UA: Суспільне мовлення”, “1+1 media”, КМДА, ГО “Рух Чесно” тощо.
Упродовж практики студенти відпрацьовували свої професійні навички:
- вели акаунти та налаштовували рекламні кампанії в соцмережах;
- організовували онлайн, офлайн івенти, соціальні кампанії;
- працювали над створенням брендованої продукції, графіки, анімації, відеороликів;
- розробляли власні digital-проєкти для YouTube, Facebook та Instagram;
- працювали з Wordpress;
- проводили дослідження ринку та аналіз ефективності створених матеріалів;
- писали рекламні, PR-матеріали, сценарії, замітки, статті, пресрелізи.
Студенти працювали з відомими брендами, долучились до організації соціальної кампанії “Якомога”, їхні роботи публікували такі ресурси як “Creativity.ua”, “UA: Суспільне мовлення”, “1+1 mediа”. Зокрема, сумарний огляд розроблених за місяць відеоматеріалів для соцмереж “UA: Суспільне мовлення” студентки Юлії Ткачук склав понад 1 000 000 переглядів.
Керівники від баз практики відзначили загалом високий рівень знань і професійних навичок студентів кафедри реклами та зв'язків з громадськістю. Наступний етап виробничої практики зі спеціалізації почнеться 8 лютого.