21 листопада 2018 року в Інституті журналістики Університет Грінченка відбувся квест — організована кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю інтерактивна програма «PR-QUEST: Код креативності», у рамках конкурсу із соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз в PR-клас». Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю запросила учнів старших класів на цей захід, щоб допомогти учнівській молоді дізнатися: звідки беруться бренди, як працює реклама, чому з громадськістю потрібно підтримувати зв’язки.
Гості, учасники квесту, дістали нагоду поспілкуватися з PR-експертами, перевірити й поглибити свої навички роботи в команді, тайм-менеджменту, проконсультуватися з питань майбутньої вступної кампанії, зануритись у студентське життя, весело й цікаво провести час, а також знайти нових друзів. За результатами проходження квесту, кафедра реклами та зв’язків з громадськістю видала сертифікати 85 учасникам цього заходу — школярам, які представляли київські школи № 225, 240, 261, 267, 282, 296, 302. Подяки отримали педагоги шкіл, від яких школярі завітали до Університету. Безпосередніми координаторами квесту були студенти 2-го й 3-го курсів Інституту журналістики— майбутні спеціалісти з реклами та PR. Допомога в проведенні квесту входила до їхніх завдань із практичних занять. Це є одним із багатьох різноманітних елементів практико-орієнтованої освіти. Гості були в захваті й від драйвового процесу, й від результатів цього креативного штурму. В Інституті журналістики Університету Грінченка чекають гостей на нові заходи!