12 січня 2018 року студенти магістратури Інституту журналістики Університету Грінченка відзвітувалися про проходження ними виробничої (переддипломної) практики.
Базою цієї практики, тобто приймаючою стороною, тимчасовим керівництвом для студентів, стали компанії та організації різних напрямів, галузей, організаційних типів. Це й легендарне Агентство маркетингових комунікацій «Діалла» (АМК DIALLA), і Міжнародний продюсерський центр «ФОР-ПОСТ», і «Коніка Мінолта Україна», і Оболонська районна філія Київського міського центру зайнятості, і низка інших активних організацій. Користь обопільна: досвідчені фахівці діляться досвідом, а студенти — свіжим компетентним поглядом. Адже ці практиканти готуються отримати в цьому році ступінь магістра за кваліфікацією «Рекламіст, фахівець зі зв'язків з громадськістю та пресою» — це вже більше, ніж студенти бакалаврату, це вже дипломовані фахівці з вищою освітою, які вступили на магістратуру в 2016 році. Вони здатні вирішувати складні завдання з PR і реклами навіть у складі дуже досвідчених, професійних команд.
Студенти магістратури набору 2017 року теж відправилися на виробничу практику. Але їхній звіт ще попереду.