5 грудня 2017 року об 11:50 у рамках Грінченківської декади було проведено, за ініціативи кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, інтерактивний квест для першокурсників під назвою “Борис Грінченко в ХХІ ст.: рекламне перезавантаження”.
Квест здійснювався за допомогою чат-боту @BoryaGrinchenkoBot у Telegram та сервісу для створення інфографіки Canva.com. Стартовою точкою була 504 аудиторія. 5 команд по 10 осіб в кожній. Кожна команда обирала лідера (капітана), який спілкувався з ботом і вів за собою команду, а також двох дизайнерів, які під час гри знаходилися в Центрі мультимедійних технологій та працювали над фінальним завданням — створенням інфографіки під гаслом “5 постатей Бориса Грінченка”. Загалом гра містила 5 рівнів. Для інфографіки команда мала здобути в процесі розв’язання завдань певні елементи — фото, картинки, цікаві факти з життя Бориса Грінченка — та надіслати їх колегам-дизайнерам. Члени журі у складі Галини Горбенко, Іллі Афанасьєва, Маргарити Нетреби, Тетяни Ужанської та Наталії Базелюк мали оцінити якість створеної інфографіки. Жодна команда не залишилася без подарунків: солодощі, корпоративні листівки, наклейки та значки, купу позитивних емоцій та вражень. І хоча квест був не на швидкість, суперницький дух перегонів відчувався сповна. Першокурсникам сподобався такий формат заходу. Автори: Діана Кривуца та Яна Чепурнова, студентки 2 курсу спеціальності “Реклама та зв’язки з громадськістю”