Вже склалася традиція: кожної осені студенти 1-го курсу Кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Університету Грінченка йдуть разом із викладачами на Міжнародну виставку реклами та маркетингу REX.
У 2017 р. цей похід майбутніх рекламістів і піарників відбувся 21 вересня. Через Кафедру акредитовано 110 студентів, а ще близько 40 — самостійно отримали акредитацію на виставку, адже багато нинішніх студентів бакалаврату й магістерської освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» вже інтегрувалися в цю галузь, «обросли зв’язками». Чимало студентів Кафедри вже з 2-го, 3-го курсів працюють у рекламних та PR-організаціях, підрозділах, а деякі навіть розпочинають власну справу.
Виставку відвідали всі студенти 1-го курсу і деякі представники 2–го, 3-го й 4-го курсів, а також магістранти. Цього року перебування студентів 2-го курсу на REX вперше відбулося у формі практичного заняття з дисципліни «Маркетингові дослідження реклами та PR», у повній відповідності зі стратегією практикоорієнтованого навчання, яке запроваджено в нашому Інституті журналістики. В рамках спеціального заходу з нагоди Дня рекламіста, 23 жовтня, в Університеті Грінченка найкращі студенти презентуватимуть свої доповіді — звіти про REX — на Рекламному студентському форумі «REX-2017:скептичний погляд». Крім того, гості заходу побачать REX-2017 очима студентів 1-го курсу, які представлять тут свої враження від побаченого.