27 листопада 2025 року на засіданні Вченої ради Університету Грінченка було представлено проєкт теми наукового дослідження, яку обрав колектив кафедри на найближчі роки: «Трансформація рекламних та PR-комунікацій в умовах глобальних викликів: теоретичні моделі й практичні кейси (2025-2030 рр.)».
Його успішно, аргументовано представила доктор наук із соціальних комунікацій, проф. Тетяна Кузнєцова, яка затверджена керівником авторського колективу. Доповідь була унаочнена змістовними і, водночас, креативними слайдами. В обговоренні проєкту взяв участь член Вченої ради університету, зав. кафедри проф. Леонід Новохатько. Таким чином підтримано рішення кафедри від 26 серпня 2025 р., на якому було грунтовно обговорено основні напрями цього дослідження, залучення до його виконання членів колективу – викладачів, аспірантів, а також здобувачів вищої освіти, перспективи впровадження його результатів у практику.
Щойно стало відомо, що наша тема зареєстрована в УкрІНТЕІ (Український інститут науково-технічної експертизи та інформації).
До роботи, колеги!


Профіль кафедри у Google Академії

