2 жовтня 2025 року відбулася цікава подія – зустріч-дискусія на кафедрі реклами та звʼязків з громадськістю Університету Грінченка, під загальним меседжем «Стратегічний маркетинг і PR: розробка стратегічного бачення від нуля до реалізації».
Особливістю зустрічі стала головна тема – місце соціальної роботи в маркетингу наступні 10-20 років. Адже в умовах військового та післявоєнного часу, саме соціальна складова стане центральним лейтмотивом всіх свідомих компаній. Присутність соціальних маркетингових подій може зробити комерційні установи успішними.
Саме з таким меседжем завітали представники 1-го корпусу «АЗОВ». Своїм бачення та досвідом роботи з сім'ями «АЗОВ» поділилась керівник соціальної служби 1-го корпусу «АЗОВ», Підполковник Шумовецька Яна Олексіївна та практик з багаторічним досвідом маркетингових комунікацій – Сергій Слободянюк.
Особливу увагу було приділено залученню здобувачів до практичної роботи – в реалізації стратегічного бачення, яке ставлять перед собою представники соціального відділу та провідні компанії-партнери. Частина зацікавлених студентів отримають унікальну можливість не тільки здобуття досвіду практичної реалізації проєктів, а й в подальшому претендувати на маркетингові посади у провідних міжнародних та українських компаніях, які є партнерами 1-го корпусу «АЗОВ».
Подібні зустрічі мають на меті максимально наблизити процес навчання до реальних потреб ринку праці, сприяти професійному розвитку майбутніх фахівців, які будуть потрібні кожній компанії.


Профіль кафедри у Google Академії

