Микола Воробйов і найбільш позитивний вид реклами

 

DSC 071822 лютого 2017 року Микола Воробйов, комерційний директор заводу «Євросувенір», завітав до студентів II курсу спеціальності «Реклама та зв'язки з громадськістю» Київського університету імені Бориса Грінченка з лекцією «Як сувенірна продукція впливає на формування рекламного ринку».

Повість про те, яким тернистим був шлях Миколи до успіху, змусив студентів задуматися: як, насправді, жага до самореалізації може вплинути на побудову успішної кар’єри. Почавши свій шлях звичайним продавцем морозива біля міського цирку, а також газети біля Київського політехнічного інституту, він дійшов до важливих позицій у рекламно-сувенірному бізнесі, в якому, ось уже 23 роки, продає емоції кожною виготовленою ручкою, блокнотом чи фірмовою папкою.

Студенти були захопленні кількістю нової, корисної та унікальної інформації про можливості й вплив сувенірної продукції, її призначення та особливості використання. З вуст лектора другокурсники вперше дізналися про новітні технології виготовлення виробів із матеріалів різного виду: від пластмаси до металу.

На завершення, як справжній професіонал своєї справи, Микола Воробйов поділився алгоритмом визначення сегменту ринку та тим, як правильно скласти такий пакет рекламно-сувенірної продукції, який повністю виправдає цілі клієнта й задовольнить потреби кінцевого споживача. 

DSC 0711 DSC 0719 DSC 0724 DSC 0740 DSC 0752

 

 

Факультет у соціальних мережах