З 16 по 21 червня 2024 року випускниця бакалаврату кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Дар’я Рижова пройшла навчання в академії Roger Hatchuel Student Academy в межах Cannes Lions International Festival of Creativity, який понад 70 років відзначає найкращих представників креативних індустрій з усього світу.
Щороку Roger Hatchuel Student Academy надає студентам з 30 країн світу можливість навчатися в найкращих світових брендів і лідерів галузі, які діляться унікальним власним досвідом, кейсами та професійними порадами. Можливість представляти Україну в Каннах випала студентці нашого університету – Дарʼї Рижовій.
Цьогорічний процес відбору був складним та напруженим, як розповіли в самій академії. Дар’я була номінована представницею Каннських левів України та старшою викладачкою університету Грінченка Іриною Кузнєцовою. На другому етапі кожного студента оцінювало вже міжнародне журі — експерти галузі з усього світу. Для проходження конкурсу на навчання в Roger Hatchuel Дар’я підготувала відео, у якому продемонструвала власні професійні та навчальні здобутки, які й допомогли успішно пройти відбір.
Тижнева програма навчання була насичена щоденними зустрічами з лідерами креативних індустрій, представниками відомих світових агенцій і компаній та коучами з професійного розвитку. Також була можливість відвідати церемонії нагородження агенцій, чиї кейси отримали бронзових, срібних, золотих левів, гран-прі та титаніуми – найвищі нагороди за креатив. Паралельно проходили зустрічі та івенти від найбільших брендів, агенцій і компаній таких, як Pinterest, Meta, Snapchat, Adweek, The wall street journal, WPP, Havas, Reddit, Google, Microsoft, LinkedIn, Dentsu, Spotify та інших.
На заключній церемонії нагородження з надихаючою промовою виступив сам Жак Сегела — легенда креативної індустрії та співзасновник агенції Havas Group, про якого на 1-ому курсі розповідали студентам під час лекцій, а на навчанні в Каннах можна було на відстані всього лише кількох рядів у залі почути від нього важливі інсайті, поради та особисту історію життя.
Під час навчання 30 студентів отримали бриф від компанії-партнера академії — Saudi Tourism Authority, для якої за 2 дні мали підготувати креативну кампанію зі стратегією, втіленням та медіа для просування туризму в цю країну. Усі команди мали захистити свої креативні ідеї перед 4 представниками журі. У результаті команда, у якій працювала Дар’я, отримала срібло та була нагороджена поїздкою в Саудівську Аравію.