26 жовтня студенти 3 та 4 курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» зустрілися з Павлом Флейшером, директором з розвитку компанії BINOTEL, що займається комунікаціями з клієнтами в Інтернеті.
«Якщо є емоційний зв'язок продавця з клієнтом, то угода, скоріш за все, відбудеться» - ця проста істина і лягла в основу роботи численних сервісів BINOTEL: «Get Call», BINOTEL Chat, CRM-система, Call-tracking та інших. Хоча доповідь гостя була розрахована на спеціалістів з маркетингу, але він настільки вдало використовував прості образи і доступні аналогії, що всі студенти зрозуміли принцип роботи і головні завдання сервісів. Було багато жартів і інтерактиву, тому склалося враження, ніби на лекцію прийшов давній знайомий. В кінці всі бажаючі також мали нагоду заповнити анкету і, можливо, отримати одну з посад компанії BINOTEL.
Хочеться, щоб такі люди, як Павло Флейшер частіше проводили відкриті лекції в нашому університеті та ділилися своїм різнобічним досвідом. Адже коли є шанс віч-на-віч поспілкуватися з реальними професіоналами в рекламній, маркетинговій справі, то оволодіння майбутньою професією стає на крок ближче.
Анастасія Болозенко,
Студентка 3 курсу спеціальності
«Реклама та зв’язки з громадськістю»