24 січня 2017 року відбулося розширене засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Головним питанням стало обговорення формулювання цілей та програмних результатів навчання за новою освітньо-професійною програмою “Реклама та зв’язки з громадськістю” для бакалаврів. При цьому враховувався досвід аналогічних вітчизняних та іноземних програм.
Доценти Афанасьєв І.Ю., Гусак О.І., Курбан О.В. проаналізували зміст освітніх програм “Реклама і зв’язки з громадськістю” Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Львівського національного університету імені Івана Франка, Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара. Вони запропонували врахувати досвід щодо загальномовної підготовки та викладання суміжних дисциплін.
Доцент Нетреба М.М., як координатор міжнародної співпраці з Університетом Жирони (Іспанія), презентувала з показом слайдів навчальний план підготовки бакалаврів цього ВНЗ. Цікавими були пропозиції щодо запровадження у нашій програмі та навчальному плані digital сегменту. Це уявляється вкрай необхідним для підготовки наших фахівців для сьогоднішнього і завтрашнього ринків праці.
Окрему увагу було приділено пропозиціям від запрошених на засідання кафедри роботодавців: Кузнєцової І.В., генерального директора агенції «Діалла», представника України в Організаційному комітеті Міжнародного фестивалю креативності «Канські леви» та Кармелюк І.М., керівника прес-служби Апарату Верховної Ради України, заслуженого журналіста України. Вони поділилися враженнями щодо якостей студентів-практикантів, висловили пропозиції щодо розвитку креативності студентів, посилення складових навчального процесу, присвячених іміджмейкінгу, роботі прес-служб, зокрема – державного сектору.
До обговорення долучились і представники студентства Опришко Д., Мехедок Д., Пономаренко О., Павлова А., Кутєпова В.
Також на засіданні обговорили кадрові питання, зокрема проходження конкурсу на заміщення вакантних посад викладачів, та плани щодо наукової діяльності кафедри на 2017-2018 рр.