15 грудня 2020 року відбулась зустріч із представниками роботодавців для обговорення проєкту змін освітньої програми бакалаврів за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю».
Онлайн-зустріч відкрив та привітав учасників завідуючий кафедри, доктор історичних наук, професор Леонід Новохатько. Зустріч вела гарант освітньої програми, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент Маргарита Нетреба. У ній взяли участь викладачі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, провідні фахівці галузі, представники державних установ, громадських організацій, бізнесу. Із представників роботодавців до обговорення долучилися:
- Карина Борзаківська, менеджерка з ПР та комунікацій Асоціації креативних індустрій України та представництва Cannes Lions в Україні;
- Ірина Кармелюк, керівник пресслужби Апарату Верховної Ради України;
- Ірина Конченкова, виконавчий директор Міжнародної школи рівних можливостей;
- Ірина Кузнєцова, директор ТОВ «Агентство маркетингових комунікацій «ДІАЛЛА»», офіційний представник Cannes Lions в Україні;
- Людмила Лєбедєва, директор Центру у справах сім’ї та жінок Шевченківського району м. Києва;
- Оксана Носкова, заступник генерального директора Національного інформаційного агентства «Укрінформ»;
- Тетяна Слободянюк, генеральний директор компанії «Global bilgi»;
- Юлія Стратилат, інтернет-маркетолог ТМ «LUDMILA»;
- Віталій Хиля, співзасновник компанії «Nuts and fruits»;
- Назар Чернявський, керуючий партнер юридичної компанії «Саєнко & Харенко».
Учасники зустрічі наголосили на компетентностях, навичках та уміннях, якими, на їхню думку, мають володіти випускники спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю». Зокрема: знання технологій проведення онлайн-івентів, digital стратегії просування, іноземної мови за спеціальністю, захисту інтелектуальної власності, навички самопрезентації, вміння працювати в команді, критичне мислення, емоційний інтелект, грамотність, уважність та інші. Окремо відзначили важливість поглиблення знань із теорії та практики внутрішніх комунікацій.
Представники компаній, установ та організацій, а більшість із них вже працювали зі студентами та випускниками кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, відзначили загалом високий рівень їхньої професійної підготовки, відкритість до нових знань, здатність відчувати тренди і впроваджувати їх у своїй практичній роботі.