27 березня 2020 року відбулося дистанційне засідання кафедри реклами та зв’язків з громадськістю під час якого було затверджено зміни до освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» для бакалаврів. Ці зміни будуть розглянуті на наступному засіданні Вченої ради Інституту журналістики.
Під час засідання обговорили результати березневого форуму роботодавців, який зібрав понад 20 теоретиків і практиків. Окрему увагу під час зустрічі приділили практиці дистанційного навчання в період карантину. Колеги обмінялись досвідом та поділились ефективними методиками викладання в онлайн-режимі, визначили плани дистанційної роботи на найближчі тижні.
Також були затверджені програми підсумкової атестації та звіт доцента кафедри Світлани Миколаївни Вернигори про закордонне стажування обсягом 180 годин, яке вона пройшла у січні 2020 року у Чехії.