17 вересня фахівець у сфері стратегічних комунікацій Максим Кияк провів гостьову лекцію для студентів 2 курсу спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю». Науковець поділився зі студентами результатами своїх досліджень та розповів про роль гумору у пропаганді та контрпропаганді. Лекція пройшла у рамках дисципліни «Майстерні спічрайтингу та копірайтингу: спічрайтинг».
Максим Кияк – кандидат філософських наук, громадський діяч, співзасновник мережі публічних дипломатів Global Ukrainians, заступник директора ГО «Інститут Центральної Європи», асоційований експерт Ради зовнішньої політики «Українська призма». Є співавтором одного з найбільш відомих досліджень Центру стратегічних комунікацій НАТО щодо ролі гумору у пропаганді та контрпропаганді – «StratCom laughs: in search of analytical framework» (2017 рік). Є фахівцем у сфері міжнародних відносин, стратегічних комунікацій та з питань протидії дезінформації.