23 жовтня в Інституті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка пройшла конференція «Сучасні рекламні технології – шлях до успіху». Захід організували наші викладачі, майбутні бакалаври та магістри до Дня рекламіста.
Під час конференції студенти-рекламісти 3 курсу презентували свої аналітичні дослідження сучасного рекламного ринку України. Останні досягнення у сфері друкованої і візуальної реклами, сувенірної продукції, інноваційних технологій – це лише частина з кола професійних зацікавлень наших студентів. Окрему увагу вони приділили аналізу діяльності лідерів рекламного ринку. Зокрема провідним компаніям, що були представлені на Міжнародній виставці реклами «REX-2019».
Конференція пройшла в форматі інтерактиву. Першокурсники, які вже встигли долучитись до світу реклами, із зацікавленням слухали доповідачів, доповнювали їх та ділились своїми враженнями від виставки «REX-2019».
Щорічна конференція, присвячена сучасним рекламним технологіям, стала вже доброю традицією кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка. Це чудова можливість для студентів поділитись своїми професійними напрацюваннями.