Студенти спеціальності реклама та зв'язки з громадськістю відвідала Міжнародну виставку реклами «REX» та «t-REX», 25-26 вересня 2019 року. Щороку кафедра реклами та зв'язків з громадськістю для першокурсників організовує зустріч з рекламним світом.
Рекламна індустрія, на жаль, лише один раз на рік влаштовує фахову виставку досягнень, здобутків, інновацій рекламної галузі. В цьому році вперше відбувається церемонія нагородження кращих рекламних рішень Star RE X. У восьми номінаціях отримали нагороди найкращі: кожна з компаній презентувала власні рекламні здобутки, а оргкомітет «Євроіндексу» фіксували , хто справді гідний отримати власну зірку від .REX. Переможцями, за задумом організаторів, було оголошено компанії, що набрали найбільше лайків відвідувачів сайту.
Першокурсники були вражені виставкою рекламних досягнень. Студенти третього курсу в рамках навчальної програми «Інтегровані маркетингові комунікації» та дисципліни «Маркентингові дослідження реклами та PR» (ст..викладач Ужанська Т.І.) також були на виставці та виконували цікаві практичні завдання.
Результатами досліджень на виставці третьокурсники поділяться з першокурсниками на День рекламіста України – 23 жовтня.