Відкрита лекція з теорії реклами

0529 березня відбулася відкрита лекція старшого викладача кафедри реклами та звязків з громадськістю Віктора Олександровича Шияна з навчальної дисципліни «Теорія реклами» для студентів 1-го курсу бакалаврату «Реклама і зв'язки з громадськістю».


На лекції були продемонстровані рекламні продукти не лише всесвітньо відомих майстрів рекламного відео та графічного дизайну, але й роботи викладача, Віктора Олександровича Шияна, й деяких студентів бакалаврату кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Інституту журналістики Університету Грінченка. Це ті роботи, які отримали призи в листопаді 2018 року на Міжнародному фестивалі соціальної реклами «Інший погляд» в Одесі.

 

Навіть присутні на лекції викладачі кафедри (Л.М.Новохатько, Т.Ю.Бєлофастова, І.Ю.Афанасьєв, О.В.Курбан та деякі інші) почули й побачили чимало нового, цікавого. Що вже казати про студентів!

 

Відкрита лекція з те...
Відкрита лекція з теорії реклами
Відкрита лекція з те...
Відкрита лекція з теорії реклами
Відкрита лекція з те...
Відкрита лекція з теорії реклами
Відкрита лекція з те...
Відкрита лекція з теорії реклами
Відкрита лекція з те...
Відкрита лекція з теорії реклами
Відкрита лекція з те...
Відкрита лекція з теорії реклами
Відкрита лекція з те...
Відкрита лекція з теорії реклами

Факультет у соціальних мережах