27 жовтня 2023 року XI Міжнародний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд» запустив онлайн Марафон креативної стійкості. У межах Марафону передбачається проведення інтерактивних лекцій, воркшопів і майстер-класів від українських топ-креаторів, завдяки яким молодь дізнаватиметься про цікаві проєкти та розбиратиме практичні кейси наживо з провідними фахівцями креативних індустрій.
27 жовтня Марафон стартував із цікавої панельної дискусії за участі Ірини Кузнєцової - офіційної представниці Cannes Lions в Україні, Анастасії Польської - Head of PR креативної агенції Bickerstaff.38 та Дмитра Власова - директора зі стратегії групи компаній infocus.
У межах івенту говорили про те, як креатив змінює світ і як ми можемо на це впливати (виступ Ірини Кузнєцової); які шляхи успіху креативної агенції Bickerstaff.492, що змусила світ говорити про український соціальний креатив (виступ Анастасії Польської); чому соціальні проєкти — must have сучасного маркетингу (виступ Дмитра Власова).
Також учасники Марафону познайомилися із цікавими кейсами, зокрема Cannes Lions, «Leopards for Ukraine», «Навчай для України», «Crime without Punishment», «infocus.goods».
Тетяна Кузнєцова, засновниця «Іншого погляду», запевняє, що під час Марафону очікується ще дуже багато різних тренінгів та цінних інсайтів, що допоможуть учасникам у створенні креативної соціальної реклами. Уже незабаром оргкомітет оголосить про відкриття реєстрації на перший воркшоп.
«Інший погляд» - це Міжнародний молодіжний фестиваль соціальної реклами, який понад 10 років об’єднує небайдужу молодь. Цього року в його рамках з 27 жовтня стартує Марафон креативної стійкості, а 19-20 квітня 2024 року в Києві відбудеться безпосередній молодіжний конкурс соціальної реклами. Цього року до організації цього проєкту долучена наша кафедра реклами та зв’язків з громадськістю.
Деталі про участь у заходах «Іншого погляду» дивіться тут: https://www.inpoglyad.online, сторінки в соціальних мережах Instagram, Facebook, LinkedIn.