Рекламісти та піарники факультету журналістики долучилися до Марафону креативної стійкості

marafon kreatyvnoi stiikosti05Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю активно долучилася до організації та проведення заходів у рамках Міжнародного молодіжного фестивалю соціальної реклами «Інший погляд».

З 27 жовтня 2023 року стартував Марафон креативної стійкості – цикл семінарів і тренінгів, в яких активно беруть участь майбутні рекламісти та піарники.

Учасники Марафону вже встигли поспілкуватися з: 

  • Іриною Кузнєцовою, однією з фундаторок українського ринку реклами; представницею Cannes Lions в Україні; засновницею і членкинею Всеукраїнської рекламної коаліції; гендиректоркою агентства маркетингових комунікацій «ДІАЛЛА»; ідейною натхненницею Асоціації Креативних Індустрій України (CIAU) та лауреаткою премії «Людина року» і «Слід в рекламі», про те, як креатив змінює світ і як ми можемо на це впливати; 
  • Анастасією Польською, Head of PR креативної агенції Bickerstaff.381, про те, які шляхи успіху креативної агенції Bickerstaff.492, що змусила світ говорити про український соціальний креатив; 
  • Дмитром Власовим, директором зі стратегії групи компаній infocus, про те, чому соціальні проєкти — must have сучасного маркетингу; 
  • Ольгою Протасовою, дизайнеркою; ілюстраторкою; співорганізаторкаою Behance Portfolio Review у Києві й Kyiv Desing Week 2023 та співадміністраторкою спільноти «Ілюстрактор», про «Human-made: ілюстрація, зроблена вручну»; 
  • Нікітою Тітовим, відомим в Україні художником, ілюстратором  та плакатистом, і Сергієм Кривошеєю, керівником управління аудіовізуального промо Суспільного, про «С + Т. Два корисні кейси»; 
  • Дмитром Растворцевим, найкращим шрифтовим дизайнером України, про «Шрифт у стані війни».

«Але це лише початок», — запевняють організатори цьогорічного фестивалю і вже анонсують новий тренінг «Штучний інтелект у роботі креатора», на якому спікером буде наш талановитий магістр Антон Черевашко. 

Антон працює креативним копірайтером VBET Ukraine, а в минулому мав досвід роботи в Saatchi & Saatchi Ukraine й TABASCO, де був причетним до створення промо на телебаченні для «OLX», «Kinder», «Алло» тощо. Проєктом найвищого рівня в портфелі кейсів Антона є «Carol for Charity», який приніс Україні перше срібло в категорії Radio & Audio (Not-for-profit / Charity / Government) та бронзу в категорії Media на престижному фестивалі креативності Каннські леви 2023. 

Пишаємося нашими грінченківцями й запрошуємо вас на натхненну зустріч з Антоном, де можна буде:

  • дізнатися про ШІ в роботі креативників;
  • навчитися створювати ефективні промпти для Chat GPT, що допоможуть отримати найкращий результат під час діалогу з ШІ;
  • почути, як пісня «Щедрик» стала основою проєкту «Carol for Charity» і вперше принесла Україні срібло в категорії Radio&Audio і бронзу в категорії Media найпрестижнішого фестивалю креативності Каннські Леви 2023. 

Реєструйтеся за покликанням

Міжнародний молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд» - щорічний соціальний проект, що проводиться в Україні з 2011 року. Ініціатором та головою оргкомітету Фестивалю є професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Тетяна Кузнєцова. До команди організаторів цього року долучилися студенти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» Катерина Бучма, Марина Папіш та Дар’я Рижова.

Інформація про Фестиваль та умови участі в ньому 

Факультет у соціальних мережах