11 квітня 2023 року на завершення вивчення курсу «Теорія PR» студенти 3 курсу відвідали вебінар піарниці компанії DataArt Вероніки Нероди.
Зустріч була змістовною, цікавою та корисною – Вероніка розповіла про численні PR-кампанії, проєкти та івенти над якими працювала протягом своєї дев’ятирічної кар’єри (серед них «Happy Meal Readers» від McDonald’s, освітня кампанія «Не_винна вагітність» від WHO, артперформанс «Впізнай інсульт» від Boehringer Ingelheim і багато інших).
Студенти отримали поради щодо майбутнього працевлаштування – їм розповіли, які професійні навички та особисті якості потрібно розвивати, щоб досягти успіху саме в PR-сфері. Всім особливо сподобалися приклади реальних факапів та викликів у світі піару, шляхи їх вирішення та наслідки. Це був справжній обмін професійним досвідом.