Медіашкола Університету Грінченка постійно вдосконалюється та розвивається, реагуючи на нові виклики часу. Медіаграмотність – це одна з найважливіших навичок сьогодення для всіх верств населення. Тому цього року стати слухачами Медіашколи Університету Грінченка мали можливість не лише старшокласники, а й студенти.
Детальніше...
Щороку Інститут журналістики організовує Медіашколу для старшокласників. Підлітки, взаємодіючи із експертами, опановують основи медіаграмотності, досліджують вплив медіа та ЗМІ на суспільство, а також освоюють інструменти для створення фото- й відеоконтенту. Для більшості учасників Медіашкола - це перший крок до професії журналіста.
Детальніше...
Декаду дистанційного формату Фестивалю науки в Інституті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка 14 травня 2020 року відкрив круглий стіл «Реклама та PR у європейських медіа: актуальний досвід», зорганізований кафедрою реклами та зв’язків із громадськістю (модератор зустрічі – Т. Ужанська).
Детальніше...
У культурі кожного народу є речі, які яскраво відображають його особливу національну традицію. В Україні таким символом є вишиванка – своєрідний унікальний код українського етносу з зашифрованими оберегами та знаками.
Детальніше...
21 травня 2020 року в Інституті журналістики Університету Грінченка відбувся ще один День відкритих дверей ОНЛАЙН. Цього разу до зустрічі долучилися абітурієнти із Київської, Донецької, Житомирської, Сумської, Чернівецької, Харківської, Дніпропетровської, Львівської, Миколаївської та Херсонської областей.
Детальніше...
Оголошені результати інтерактивного фестивалю-конкурсу «Грінченківська весна».
Щиро вітаємо усіх переможців!
Детальніше...
13 травня 2020 року Інститут журналістики Університету Грінченка провів перший День відкритих дверей ОНЛАЙН. На зустріч, яка відбулась на платформі для відеоконференцій Hangouts Meet, зареєструвались школярі з 15 областей України.
Детальніше...