Події

pr quest 1821 листопада 2018 року в Інституті журналістики Університет Грінченка відбувся квест — організована кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю інтерактивна програма «PR-QUEST: Код креативності», у рамках конкурсу із соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз в PR-клас». Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю запросила учнів старших класів на цей захід, щоб допомогти учнівській молоді дізнатися: звідки беруться бренди, як працює реклама, чому з громадськістю потрібно підтримувати зв’язки.

inshyi poglyad 2018 01

Вже традиційно кожної осені Одеса збирає найкреативнішу та найактивнішу молодь на Міжнародний фестиваль соціальної реклами "Інший погляд", який цього року відбувся 16-18 листопада. Головна мета фестивалю - розповісти про соціальні проблеми молоді з позицій самої молоді, а також відшукати нестандартні, оригінальні ідеї для їх вирішення.

DSC0405216 листопада 2018 року в рамках святкування Дня Інституту журналістики було організовано зустрічі з успішними випусниками Інституту, що розповіли про свій шлях реалізації в професії та майстер-класи від представників професій, які поділилися власною формулою успіху.

quest den pysemnosti

З нагоди Дня української писемності та мови в Університеті Грінченка відбувся тематичний Квест, який проводиться щороку для того, щоб визначити кращих університетських знавців рідної мови та літератури.

detector media 017 листопада 2018 року відбулася загальноукраїнська конференція "Журналістська освіта в Україні: чи працює система?" Подія організована ГО «Детектор медіа» у рамках проекту Danida. На конференції Інститут журналістики представляли завідувач кафедри журналістики та нових медіа О.О. Семенець, заступник директора з наукової роботи В.Л. Іващенко та завідувач кафедри видавничої справи та редагування Л.Г. Масімова.

yep 0301 листопада 2018 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка, у рамках підписаного Меморандуму про взаєморозуміння з Громадською організацією "Платформа інноваційного партнерства", відбулася відкрита лекція ізраїльських бізнес-експертів Іллі Стечкіна та Даніеля Рапопорта «Маркетингові стратегії для стартапів»:

Факультет у соціальних мережах