7 квітня 2025 року на заняття з дисципліни «Інтегровані комунікації у видавничій справі» (викладач Тетяна Єжижанська), яку вивчають здобувачі 3-го курсу освітньої програми «Видавнича справа та редагування», завітала Дарина Федченко, SMM-менеджерка та комунікаційниця видавництва «ARTBOOKS».
Видавництво видає книжки українських авторів та світові бестселери, зокрема є офіційним видавцем LEGO та Minecraft в Україні. Цьогоріч видавництво «Артбукс» стало спонсором Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів і промороликів «BookFashion», запропонувавши книжки для переможців кожної з номінацій. Дарина Федченко розповіла про інтегровані маркетингові комунікації, які використовує видавництво для просування кожної книжки, зокрема, про створення преспакету і написання пресрелізів, роботу із медіабазою, складання контент-плану та його реалізацію, використання ситуативного маркетингу, рекламу книжок, особливості роботи з різними соціальними мережами. Особливу увагу студентів привернуло питання співпраці із зарубіжними авторами та їхніми агентами, складнощі комунікації з ними та необхідності узгодження багатьох моментів як у самих книжках, так і в комунікації про них.
Студенти щиро цікавились видавничими планами улюбленого видавництва, просили привідкрити закулісся редакційної кухні, поділились власним досвідом роботи у цьому видавництві під час навчальної практики і висловили бажання проходити практику в «ARTBOOKS» й надалі.
Запрошена гостя добре знайома студентам, адже Дарина Федченко – випускниця ОП «Видавнича справа та реагування» 2024 року, нині продовжує навчання на магістерській ОП «Контент-продюсування цифрових медіапроєктів». Досвід навчання в університеті допоміг Дарині знайти улюблену роботу: зарекомендувавши себе на практиці, Дарина отримала пропозицію залишитись у видавництві й працювати над створенням та розвитком соціальних мереж видавництва, а зараз – й організації та проведення заходів як у Києві, так і в різних регіонах України.
Такі зустрічі не тільки допомагають студентам опановувати теоретичні питання курсу на реальних кейсах, а й надихають і мотивують знаходити роботу мрії у видавничій галузі.