Події

k2Гостьові лекції для третьокурсників освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» в межах вивчення дисципліни «Соціальна реклама» продовжуються. Цього разу студенти мали нагоду ознайомитися з кращими соціальними кейсами рекламного фестивалю Cannes Lions.

MK media16 грудня студентам 3 курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» в рамках дисципліни «Соціальна реклама» Яна Чепурнова, випускниця Інституту журналістики 2020 року, провела майстерклас на тему «Як зробити соціальний проєкт успішним».

latviya115 грудня 2020 р. студенти й викладачі Інституту журналістики мали нагоду у форматі відеоконференції на платформі «Zoom» поспілкуватися з представниками латвійської науки, освіти й бізнесу про рекламу та пов’язанні з нею питання.

huzenko19 грудня на пару до студентів третього курсу освітньої програми "Реклама та зв’язки з громадськістю" завітала Гузенко Тетяна Андріївна з лекцією на тему «СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА: Дій проти насильства!».

ekskurs 2Команда ЖИВОГО МІСТА в межах Грінченківської декади йшла своїм туристичним шляхом і проводила онлайн-екскурсію «КИЇВ ЕПОХИ ГРІНЧЕНКА». Це вже третя спроба створити і протестувати мандрівку в умовах обмеженого доступу до об’єктів та аудиторій.

І місце - Задорожна Еліна, 5 курс, Інститут філології
І місце - Тихоненко Ганна, 5 курс, Інститут журналістики
 
ІІ місце - Соля Сойка
ІІ місце - Тетяна Зуб, 1 курс, Інститут журналістики
ІІ місце - Тетяна Дорош, 2 курс, Інститут журналістики
 
ІІІ місце – Аліна Богомолова, 2 курс, Інститут журналістики
ІІІ місце - Гаврилюк Катерина, 3 курс, Інститут журналістики
winners
 

LF 18 грудня успішно відбувся майстер-клас доценток кафедри журналістики та нових медіа  Аліни Лісневської та Яни Фруктової «Як підвищити ефективність онлайн-викладання? Специфіка відеокомунікації «викладач-студент».

Факультет у соціальних мережах