Кафедра видавничої справи Інституту журналістики проводитиме на найвизначнішій події книжкового світу України – Книжковому Арсеналі воркшоп зі створення буктрейлера.
Куратори Книжкового Арсеналу з-поміж багатьох ідей, які надійшли на запит організаторів заходу (а їх було більше 600 заявок), відібрали до програмної частини «Книжкового Арсеналу» подію, запропоновану кафедрою видавничої справи. Це воркшоп з написання сценарію і створення буктрейлера «Дивитися не можна читати: як створити буктрейлер», який проводитимуть викладачі кафедри Масімова Лариса Гагіківна і Єжижанська Тетяна Сергіївна. Захід відбудеться 18 травня 2017 року об 11.00 у Кінозалі № 1 Мистецького Арсеналу.
На «Книжковому Арсеналі» ми презентуватимемо найкращі відеоролики Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів і промороликів «Book fashion», який уже три роки поспіль організовує і успішно проводить кафедра видавничої справи. Мета фестивалю – популяризація читання, привернення уваги читача до новинок книжкового ринку, ознайомлення видавців із буктрейлерами як сучасною формою реклами книги.
Воркшоп покликаний привернути увагу видавців до інноваційного способу популяризації книжкової продукції. Щоби зробити цю подію цікавішою і кориснішою для відвідувачів «Книжкового Арсеналу» ми запросили режисера і сценариста громадської організації «СУК (Сучасне українське кіно)» - Валерію Сочивець та Анастасію Грубу, які проведуть майстер-клас із написання сценарію і створення буктрейлеру, звернуть увагу на те, чим відрізняється буктрейлер від екранізації книги, покажуть короткометражний фільм молодих українських режисерів на твір українських письменників. Така співпраця сприятиме підтримці творчості студентів та учнів у створенні відеороликів за мотивами книги, а також популяризуватиме досвід молодих українських кінорежисерів.
VІІ Міжнародний фестиваль «Книжковий Арсенал» проходитиме з 17 до 21 травня у Мистецькому Арсеналі. На фестивалі особлива увага приділяється культурній модернізації, освіті і популяризації читання. Книжковий Арсенал розглядає книгу як сферу для інновацій, тому організований кафедрою видавничої справи воркшоп зі створення та просування в інтернеті буктрейлерів і промороликів видавництв сприятиме розвитку українського книжкового ринку.