Відповідно до Постанови №207 від 02 березня 2016 року затверджені нові Правила реєстрації місця проживання.
Витяг з Правил (із збереження первинної нумерації документа):
Зальні положення
7. Реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою. У разі коли особа проживає у двох і більше місцях, вона здійснює реєстрацію місця проживання за однією з цих адрес за власним вибором. За адресою зареєстрованого місця проживання з особою ведеться офіційне листування та вручення офіційної кореспонденції.
8. Документи для здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи подаються до органу реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг) з урахуванням вимог Закону України “Про адміністративні послуги”.
Особа може доручити в установленому законодавством порядку подати заяву про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання відповідній посадовій особі виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителю багатоквартирного будинку за місцем її проживання.
9. Відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання вносяться до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист (далі - документи, до яких вносяться відомості про місце проживання), а відомості про реєстрацію місця перебування - до довідки про звернення за захистом в Україні (документ, до якого вносяться відомості про місце перебування) шляхом проставлення в них відповідного штампа реєстрації місця проживання/перебування особи.
12. Особи, які не проживають за зареєстрованим місцем проживання більше одного місяця і які мають невиконані майнові зобов’язання, накладені в адміністративному порядку чи за судовим рішенням, або призиваються на строкову військову службу і не мають відстрочки, або беруть участь у судовому процесі в будь-якій якості, зобов’язані письмово повідомити відповідному органу реєстрації про своє місце перебування.
Реєстрація місця проживання
18. Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:
1) заяву за формою;
2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання.
3) квитанцію про сплату адміністративного збору;
4) документи, що підтверджуютьправо на проживання в житлі (гуртожиток), - ордер, договір найму (піднайму, оренди), інші.
5) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
6) заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи за формою згідно у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).
Забороняється вимагати для реєстрації місця проживання особи інші документи.
23. Працівник органу реєстрації в день звернення особи приймає рішення про реєстрацію або про відмову у реєстрації місця проживання особи; вносить відомості про реєстрацію місця проживання у документ, до якого вносяться відомості про місце проживання.
Інформація, встановлена Відділом з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб Дніпровської РДА:
Назва послуги: Реєстрація місця проживання/перебування особи
Вимоги по строкам: Реєстрація місця проживання/перебування здійснюється в день подання особою документів.
Сплата: Фізичні особи: У разі звернення особи протягом 30 календарних днів – у розмірі 0,0085 мінімальної заробітної плати; У разі звернення особи з порушенням терміну – у розмірі 0,0255 мінімальної заробітної плати. Оплата наданої послуги здійснюється шляхом перерахування заявником коштів через банківські установи, відділення поштового зв’язку або програмно-технічні комплекси самообслуговування.
Перелік документів:
- Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку)
Кількість примірників: 1
- Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання/перебування. Якщо дитина не досягла 16-річного віку, подається свідоцтво про народження
Кількість примірників: 1
- Документи, що підтверджують: право на проживання в житлі, перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту, проходження служби у військовій частині, адреса яких зазначається під час реєстрації
Кількість примірників: 1
- Заява про зняття з реєстрації місця проживання особи (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання)
Кількість примірників: 1
- Квитанція про сплату адміністративного збору
Кількість примірників: 1
- Письмова заява
Кількість примірників: 1
- Реквізити для сплати адміністративного збору
Кількість примірників: 1
- У разі подачі заяви законним представником додатково подаються: 1) документ, що посвідчує особу законного представника; 2) документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі); 3) згода інших законних представників (за необхідності).
Кількість примірників: 1
Графік прийому
Адреса: вул. Бажова 11/8
Консультації та інформація щодо наявності готових документів:
тел. 559-73-78
Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
понеділок, середа – 9:00 - 18:00
вівторок, четвер – 9:00 - 20:00
п’ятниця – 9:00 - 16:45
субота – 9:00 - 16:00.
неділя: вихідний