PR-quest «Код креативності»


 PR-quest «Код креативності» 

 

 

В рамках Київського конкурсу зі соціальних комунікацій «Перший раз в PR клас», який має успіх серед старшокласників, кафедра реклами та зв'язків з громадськістю оголошує новий формат конкурсу — PR-quest «Код креативності».

Захід відбудеться 21 листпада 2018 року в навчальному корпусі №1(М.Тимошенка 13-Б) Київського Університету імені Бориса Грінченка. Участь в профорієнтаційному заході можуть брати учні старших класів шкіл міста Києва.

Місія PR-quest «Код креативності» – популяризація кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка серед учнів старших класів та абітурієнтів. Знайомство школярів зі сферою соціальних комунікацій та спрямування їх на обрання напряму подальшої діяльності (рекламісти, піарники тощо), стимулювання творчого самовдосконалення.

Під час заходу учасники поглиблять свої знання в сфері PR, реклами та медіа-середовища за допомогою інтерактивного квесту. Учні отримують навички з тайм-менеджменту та роботі в команді, що надзвичайно важливо для всебічного та гармонійного розвитку особистості. Крім того, школярі зможуть поспілкуватися з PR-експертами, проконсультуватися з питань майбутньої вступної кампанії. Кожен учасник отримує подяку та сертифікат учасника після проходження квесту. А також заохочувальні подарунки: сувеніри, фотосесію та можливість зйомки у рекламному ролику.

 

Факультет у соціальних мережах