(044) 485-21-61
м.Київ, вул. Левка Лук'яненка,13-Б, каб. 112а
Журналістські студії
Креативне письмо та наративи в медіатексті
Медіааналітика
У 2008 р. закінчив Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Отримав диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Журналістика».
У 2008 – 2012 рр. навчався в аспірантурі Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка (без відриву від виробництва).
У 2012 р. захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій. Тема дисертації: «Публіцистика Петра Стебницького: проблема держави та нації».
У 2008 – 2019 рр. працював асистентом кафедри історії журналістики Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
З 2024 року – доцент кафедри журналістики та нових медіа Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, гарант освітньої програми «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Практична діяльність:
Працюю в редакціях українських медіа з 2004 року.
У 2004 – 2012 рр. працював на посадах кореспондента та спецкореспондента на телеканалах «К1», «Студія 1+1», Перший національний, «Інтер».
У 2012 – 2024 рр. працював випусковим редактором служби новин телеканалу Business, аналітиком відділу новин телеканалів «112.Україна» та «Еспресо».
Історія української журналістики кін. ХІХ – поч. ХХ ст.
Теорії націоналізму
Постколоніальна теорія та критика
Журналістське розслідування та фактчекінг
Цифрові символічні комунікації (меми, емодзі та інші візуальні коди сучасної культури)
Основні наукові публікації:
Борець А. Микола Зеров – редактор часопису «Книгар». Образ : щорічний науковий збірник. Київ, 2007. Вип. 8. С. 77–83.
Борець А. «Ми» та «вони»: бінарна конструкція у публіцистиці Петра Стебницького. Образ : щорічний науковий збірник. Київ, 2011. Вип. 12. С. 37–44.
Борець А. Антиколоніальний дискурс у публіцистиці П. Стебницького. Журналістика : науковий збірник. Київ, 2010. Вип. 10(35). С. 133–143.
Борець А. Особливості становлення української ідентичності в Російській імперії наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. (приклад П. Стебницького). Образ : щорічний науковий збірник. Київ, 2012. Вип. 13. С. 27–34.
Борець А. Тубільництво по-українськи, або Як Росія стала Азією (на прикладі публіцистики Петра Стебницького). Образ : щорічний науковий збірник. Київ, 2013. Вип. 14. С. 84–95.
Борець А. Дискурс нації в публіцистичній та епістолярній спадщині Петра Стебницького. Журналістика : науковий збірник. Київ, 2014. Вип. 12(37). С. 147–161.
Борець А., Грисюк В., Єфімова М., Козак В. Telegram як інформаційний фастфуд: зміна смаків в аудиторії українських медіа. Образ. 2025. Вип. 2(48). С. 56–63.
DOI: https://doi.org/10.21272/Obraz.2025.2(48)-56-63
Борець А., Грисюк В. Мова покоління vs «прикольна» картинка: студентські уявлення про меми в цифровій культурі. Інтегровані комунікації. 2025. № 2(20). Прийнято до публікації. (DOI буде додано після присвоєння)
Gerasymenko Ye., Zadyraka N., Georgiievska V., Pohrebniak I., Borets A.
Status of Refugees and International Protection Seekers: Administrative-Legal and Socio-Communicative Aspects. Jurnal Cita Hukum. 2025. Vol. 13(1). P. 1–16.
DOI: https://doi.org/10.15408/jch.v13i1.44664
Shulska N., Sadivnychyi V., Afanasieva O., Zhelikhovska N., Dubetska O., Borets A. Media Professionalism in Covering Socially Sensitive Content During the Russo-Ukrainian War. International Journal of Basic and Applied Sciences. 2025. Vol. 14(3). P. 9–16. DOI: https://doi.org/10.14419/y624bv45
Стажування за останні 5 років:
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. Участь у програмі цифрового модуля «Використання мовних моделей на основі штучного інтелекту».
06.02.2024 – 23.02.2024. Обсяг 0,5 кредиту ECTS (15 годин). Наказ № 322 від 01.04.2024 р.
Ukrainian Center for Concordance / Co-Serve International. Участь у курсі “Introduction to Non-Violence Communication”. 12.02.2024 – 15.02.2024. One-credit course (30 academic hours). Certificate issued by Ukrainian Center for Concordance.
Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар). «Інтерактивні технології змішаного навчання при підготовці здобувачів освіти гуманітарних спеціальностей в країнах ЄС та Україні». 26.02.2024 – 06.03.2024. 1,5 кредиту ECTS (45 годин). Сертифікат ES № 18827.
Вища школа менеджменту інформаційних систем (ISMA) (м. Рига, Латвійська Республіка). Участь у міжнародному науково-педагогічному стажуванні 04.11.2024 – 15.12.2024. Сертифікат № JSI-041101-ISMA від 15.12.2024 р., 6 кредитів ECTS (180 годин)
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка.
Підвищення кваліфікації за програмами цифрового модуля «Цифровий хаб інноваційних рішень» та «Штучний інтелект у діяльності викладача».
Лютий–березень 2025 року. Обсяг 30 годин / 1 кредит ECTS.
Наказ № 229 від 07.04.2025 р.; наказ № 257 від 21.04.2025 р.
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка.
Підвищення кваліфікації за програмою цифрового модуля «Canva як засіб візуалізації навчальних матеріалів та результатів наукових досліджень».
Лютий 2025 року. Обсяг 15 годин / 0,5 кредиту ECTS.
Наказ № 230 від 07.04.2025 р.
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка.
Підвищення кваліфікації за програмою дидактичного модуля «Академічна доброчесність і штучний інтелект в освіті: практичні кейси для викладачів».
28–29 січня 2025 року. Обсяг 15 годин / 0,5 кредиту ECTS.
Наказ № 157 від 18.03.2025 р.
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. Підвищення кваліфікації за програмою дидактичного модуля «Медіаосвіта: європейські практики». 13–21 лютого 2025 року. Обсяг 30 годин / 1 кредит ECTS. Наказ № 166 від 19.03.2025 р.